Trainingsweekend/ -kamp voor volwassenen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marjor

Trainingsweekend/ -kamp voor volwassenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-12 16:46

Er is een oud topic over dit onderwerp, maar daar kon ik niets bij vinden. Vandaar een nieuw topic. Ik zoek een trainingsweekend/ kamp voor volwassenen. Ik ben 32 jaar en wil graag met mijn paard een paar dagen weg. Ik ben op zoek naar iets waar je wat kunt leren, maar waar je ook een buitenrit kan maken. Mijn interesses zijn heel breed, vandaar dat alle suggesties welkom zijn.

anyw1

Re: Trainingsweekend/ -kamp voor volwassenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 16:49

Hoi Marjor,

onze Freestyle/Centered Riding weekenden zijn steeds goed bezocht en een groot succes!
Hier vind je meer informatie: www.equus-libris.nl onder 'weekenden'.
Bij 'nieuws' vind je een uitgebreid verslag van het weekend in afgelopen juni.

Afhankelijk van je ervaring is er een verdiepingsweekend van 7-9 september waar je wellicht aan mee zou kunnen doen.
Volgend jaar organiseren we ook weer Basis- en verdiepingsweekenden.
Als je nog vragen hebt, mail/pb me dan gerust.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 20:49

Daar bestaat al 25 jaar een club voor: www.nvvr.info

In september is er een trektocht in Brabant, in november een weekend Yoga en paarden en in febr 2013 (inside information) een lesweekend rijden en omgang.

Beetje afhankelijk van je wensen en ideeen, wellicht heeft Via Equestra nog wat leuks op de agenda staan en anders kun je vragen of ze iets voor je kan doen: http://www.dewegvanhetpaard.nl/
Ik weet dat ze meer plannen heeft dan wat er nu op de agenda staat, dus even mailen kan zomaar leuke ideeen opleveren.