Ik hoefde pas om half 7 's avonds te starten, dus mooi de hele dag lopen tutten *en spanning opbouwen

Gras was met losrijden wel fris, maar niet aan de hulpen wat geen hele goede combi is

Uiteindelijk moest ik toch de ring al in terwijl ik net even had gegalopeerd maar meer ook niet. De proef ging niet zo super voor mijn gevoel, ook niet slecht *er ging niet heel fout

Helaas hadden mijn reisgenootjes geen zin om te wachten op de prijsuitreiking

Was/ben ik best blij mee!! Nu klopten de punten een keer echt met mijn gevoel *okeee, ze hadden eigenlijk omgekeerd moeten zijn

Ik ben dus best blij, BIJNA 2 winstpunten

Ik vond dat er trouwens supergoed gejureerd was, de jury zag echt superveel dingen waar wij moeite mee hebben (zo stond er bij de middengalop op de lange zijde bv 'eerst rechtrichten' en dat is gewoon een zwak punt) . Ik had voor een aantal keer middendraf/middengalop 7's waar ik vooral blij mee was, en ook voor een aantal overgangen + 1 keer halsstrekken. Wijken was niet dramatisch maar nog steeds niet wat het zijn moet , 3 5'en en 1 keer een 6. Er stond als commentaar op het protecol wel weer 'ruiter moet actiever rijden'... Daar zijn we nu al 2 jaar mee bezig meneer de jury

Ik ga nu pas in januari/februari weer starten, dus tot die tijd lekker doortrainen