Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
BenteAmy schreef:Je hebt je paard pas een half jaar. Het lijkt me een uitproberen dat succes heeft gehad. Het is ontzettend belangrijk dat je overal en altijd consequent bent.
Ik denk dat je er veel baat bij zou hebben als je je fjord de one rein stop aanleert. Daarmee kun je je paard stoppen als het ervandoor gaat. Ik weet een stal in Beetsterzwaag waar ze je dat kunnen leren, dan zou jij het zelf je fjord kunnen leren. Ik weet niet of je dat te ver reizen vindt?
Maaiike94 schreef:Heb je les? Kun je je instructrice niet een keertje erop laten in het bos, of dat ze met je meegaat op de fiets en dan tips geeft?
Chicalover schreef:Maaiike94 schreef:Heb je les? Kun je je instructrice niet een keertje erop laten in het bos, of dat ze met je meegaat op de fiets en dan tips geeft?
Ja ik heb les, maar ik heb het probleem al vaak uitgelegd en geeft me alleen wat tips en laat het verder daarbij... Daarom zoek ik dus iemand die me echt kan helpen, en ook veel ervaring heeft met het probleem.