verkooppunt/ervaring/tips Equiline Italia Donna rijbroek x-g

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BenaLaars

verkooppunt/ervaring/tips Equiline Italia Donna rijbroek x-g

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-12 11:27

Beste Bokkers,

Ik ben op zoek naar een goede rijbroek, omdat ik een beetje baal van die anky broeken waarvan ik dagelijks de boel aan het her stikken ben.
Ik kwam deze broek tegen:

Equiline Italia Donna rijbroek x-grip welke een soort van rubbere nopjes heeft ipv lederen zit om extra grip te geven.
omdat ik de extra grip wel fijn vind, maar een lederen broek te stijf vind aanvoelen, lijkt dit me een hele uitvinding.
Hij kost €200 :roll: dus ff uitproberen is er ook niet bij,... nu heb ik letterlijk sinds een week een splinternieuw zadel, en ben ik huiverig voor eventuele schade door deze nopjes. De nopjes lijken veel op die zoals bij goedkope handschoenen (magic glove?)

Zou zoiets trouwens niet gemakkelijk zelf aan te brengen zijn op een bestaande rijbroek?
En heeft iemand deze broek in een winkel zien hangen?

Babootje

Re: verkooppunt/ervaring/tips Equiline Italia Donna rijbroek x-g

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 11:34

Hahaha die url van jou is doet het niet. _O- _O-
Maar ik heb ze ook gezien en ben eigenlijk ook wel benieuwd naar ervaringen.
De nopjes zijn van een silliconenmateriaal (dus ik vermoed vrij zacht) Ik ben juist benieuwd naar hoe lang die nopjes blijven zitten

BenaLaars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-12 11:43

haha de url ging niet helemaaal goed nee,

Heb jij de broek in t echt gezien of op internet? op youtube zag ik een erg duidelijk filmpje ervan, het lijkt me een prettige broek...

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 11:55

Ja ik heb het filmpje op internet ook gezien. Hij lijkt me zeker prettig (aan)zitten maar of je er lekker mee in het zadel zit betwijfel ik toch. Ik wil nu ook weer niet te vast in het zadel zitten. Ik houd wel van een beetje grip maar wil wel een beetje kunnen bewegen in het zadel. Een (kunst) leren zit vind ik wel weer prettig en de meeste broeken van goede kwaliteit (zoals pikeur) hebben een fijne dunne leren zit.

BenaLaars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-12 17:57

ik vroeg me inderdaad af of het lichtrijden bijvoorbeeld niet heel lastig is door de stroeve zit..