Allereerst wil ik beginnen dat ik me erg opgelicht voel en op deze manier erachter kan komen waar Osareh gebleven is. Ik heb vorige week mijn paard verkocht aan een meneer. Hij vertelde mij dat ze voor zijn dochter was en dat ze in Apeldoorn wonen aan de bosrand. Als ik het adres google kom ik uit in een weiland. Het telefoonnummer bestaat ook al niet. Hij zei dat hij Beekman heette. Is er iemand die die man kent in omgeving Apeldoorn, het was een klein mannetje, brildragend. Ik wil zo graag weten waar mijn merrie terrecht is gekomen. Ben eigenlijk een beetje wanhopig en ben bang dat ze verkeerd terrecht gekomen is en dat is niet wat zij verdiend.
Ze heet Osareh, geboren 25.03.1996, vader Hamlet, moeder Hydolio. Voskleur met witte bles, twee witte voetjes achter, ze heeft over haar hele lichaam allemaal kleine witte vlekjes.
Ik heb een tip gekregen van iemand om daar eens te kijken (in Beekbergen). Hij had nl een adres gegeven in Apeldoorn. Maar als jullie willen op willen letten, heeeeeel graag. Ik heb daar een paar uur rondgereden en heel veel vosjes gezien. Hou ook steeds mp in de gaten, maar denk echt dat ze nu als fokmerrie gebruikt wordt, wat opzich niet erg is. Wil alleen graag weten waar ze is en of ze goed staat en verzorgd wordt.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 31-07-12 19:13, in het totaal 2 keer bewerkt Reden:Berichten samengevoegd, je mag maar éénmaal per maand je topic omhoog schoppen.
Hevonen
Geplaatst: 12-07-12 14:21
Oy wat rot voor je. Ik post jouw bericht op facebook, je weet maar nooit. Succes! Hoe groot is ze? Heb je ook een foto?
Jellebie
Geplaatst: 12-07-12 16:10
Je kan een foto uploaden via tinypic.com, is wel zo handig want misschien word ze dan herkent! Succes met je zoektocht!
Oosje
Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-12 16:27
dank je wel Marit Ariel.
hoop dat het lukt
]
Laatst bijgewerkt door Oosje op 12-07-12 16:29, in het totaal 1 keer bewerkt
ThePast03
Geplaatst: 12-07-12 16:27
Moderatoropmerking:
Off topic berichten verwijderd. Op Opsporing Verzocht is het alleen de bedoeling om te reageren als je serieuze tips en/of vragen voor de topicstarter hebt.
Oosje
Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-12 12:29
Ik ben nav tips nu twee keer naar Apeldoorn gereden. Ik heb elke straat in Beekbergen gezien, maar helaas................geen Osareh. Is er niemand die haar heeft gezien of weet waar ze is?
Als je nou een foto met tekst er bij maakt (omschrijving van het paard en wat er gebeurd is) en het zo opschrijft dat iedereen het met je te doen heeft en het voor je wil delen kan het nog wel eens heel ver komen op facebook!
Wat erg zeg. Ik woon in apeldoorn, weet je zeker dat ze in beekbergen wonen? Misschien kan ik je helpen
jackyline
Geplaatst: 30-07-12 12:47
Ken het gevoel Heb mijn haf aan een aardige oudere man en vrouw verkocht voor hun kleindochter. Heb hem zelfs nog gebracht want dat zou zo leuk zijn als ik wist waar hij was. Na een paar weken kwam ik erachter dat het een handelaar was met een gladde smoes die hem binnen twee dagen had doorverkocht aan iemand(andere handlaar) en die had hem ook weer doorverkocht toevallig aan iemand die ik kende bij mij in de buurt. Heb hem dus nog kunnen bezoeken.
dat van beekbergen wou ik ook zeggen of je het zeker weet ik kom daar iedere dag langs hou me ogen open woonde de man ook in beekbergen of weet je dat niet?
Ik heb een tip gekregen van iemand om daar eens te kijken (in Beekbergen). Hij had nl een adres gegeven in Apeldoorn. Maar als jullie willen op willen letten, heeeeeel graag. Ik heb daar een paar uur rondgereden en heel veel vosjes gezien. Hou ook steeds mp in de gaten, maar denk echt dat ze nu als fokmerrie gebruikt wordt, wat opzich niet erg is. Wil alleen graag weten waar ze is en of ze goed staat en verzorgd wordt.
Ik rijd veel paard in de omgeving van Beekbergen, dus ik zal mijn ogen open houden.
Oosje
Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-12 08:58
schopje
Oosje
Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-12 10:18
Schopje
denverjohn
Geplaatst: 10-10-12 10:44
ojeee was het een klein mannetje beetje rossig? ik heb meerdere praktijken nl gehoord over iemand, ben zelf ook bestolen van mn marathonwagen en tuig, door een klein rossig mannetje Ik weet wie het is, waar hij woont maar dat mag niet geplaatst worden op de media dus ook niet op bokt denk ik Wij zelf zijn bezig om deze man aan te pakken via justitie Als het dezelfde is dan woont hij in emmen Laat me horen.
ThePast03
Geplaatst: 11-10-12 13:45
Moderatoropmerking:
Off topic berichten verwijderd. Op Opsporing Verzocht is het alleen toegestaan om te reageren als je serieuze tips en/of vragen voor de topicstarter hebt.