Elke week wedstrijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xJess

Elke week wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-12 13:39

Ik heb even een vraagje aan de mensen die wel eens elke week op wedstrijd gaan. Ik heb op dit moment 7 winstpunten in de B en heb aankomende zaterdag weer een wedstrijd. Als we een beetje geluk hebben heb ik genoeg winstpunten voor de L1. Maar ik zou graag de week daarop weer op wedstrijd gaan. Hoe weet je dan voor welk niveau je je moet inschrijven? Vaak als je op de laatste dag wil inschrijven is het al vol. Accepteren de organisaties het als je je wel opgeeft maar nog geen niveau opgeeft, en dat dan een week van tevoren opgeeft? Of moet ik gewoon wachten?

ambre

Re: Elke week wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 13:42

Meestal kun je je klasse nog wel veranderen.
Vaak zit de jury vd B ook in de klasse L1.
Maar een week van te voren kan te kort zijn ivm de prijzen,1 op de 4 krijgt immers een prijs.
Je kunt het met aanmelden dus vermelden dat je op het punt staat van promoveren.
Mocht je niet kunnen veranderen dan is een keertje extra B toch ook niet erg?
Je hoeft namelijk nog niet over bij 10 pnt.

CChanell

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 13:46

ik zou gewoon voor B inschrijven en als je eenmaal weet of je gepromoveerd bent dan kan je je zelf altijd nog voor L1 opgeven, maar dat zou ik dan wel meteen na je wedstrijd doen :)
hier is dat nooit zo'n probleem namelijk, weet niet of dat bij jullie ook zo is :P

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-12 13:50

Oke dankjulliewel, ik zal het wel even vragen. Als het goed is, is een week van tevoren niet te kort voor de prijzen, dat is namelijk de officiele sluitingsdatum van de wedstrijd. Alleen ik gok zo dat hij dan al vol zit, vandaar. :)

Sharonaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 12:11

gewoon B opgeven en in het memo veld vermelden evt. hogere klasse starten i.m. Doe ik altijd wel. maar meestal kun je het ook nog wel veranderen vantevoren.

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 20:23

Ik heb mij ooit laten vertellen dat je altijd (als is het een dag van te voren) een klasse hoger mag starten als je de punten er voor hebt.
Dus je geeft je gewoon voor de klasse B op en als je zaterdag wel goed rijd dan bel je gelijk de andere wedstrijd vereniging op om te vertellen dat je graag in de klasse L1 start.

_Eyecatcher_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 17:43

Je kan met een beetje geluk alles nog omzetten. En anders kun je die nog in de b doen, en daarna de l1 in.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 16:14

Davina21 schreef:
Ik heb mij ooit laten vertellen dat je altijd (als is het een dag van te voren) een klasse hoger mag starten als je de punten er voor hebt.
Dus je geeft je gewoon voor de klasse B op en als je zaterdag wel goed rijd dan bel je gelijk de andere wedstrijd vereniging op om te vertellen dat je graag in de klasse L1 start.

Ik zou er niet teveel op rekenen. Als een rubriek vol is, dan is 'ie vol. Dus als jij een dag vantevoren belt dat je nog even van het L naar het M omgezet wil worden, dan past dat gewoon niet. Vaak kan het wel, maar dat het een regel is dat je altijd een klasse hoger mag starten is echt onzin.

Gorgeous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 17:24

CasanovaLY schreef:
ik zou gewoon voor B inschrijven en als je eenmaal weet of je gepromoveerd bent dan kan je je zelf altijd nog voor L1 opgeven, maar dat zou ik dan wel meteen na je wedstrijd doen :)
hier is dat nooit zo'n probleem namelijk, weet niet of dat bij jullie ook zo is :P

Dat is precies zoals wij het ook doen :) Ik rijd eigenlijk altijd in de zomer 1 klasse en voor het winterseizoen dus na de zomerkampioenschappens promoveer ik naar een klasse hoger :) en dan na de winterkampioenschappens promoveer ik weer een klasse enz. :)