Wedstrijdshirt geschikt voor lange rug

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_BlackPearl_

Wedstrijdshirt geschikt voor lange rug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-12 12:59

Telkens zit ik te prutsen met mijn wedstrijdshirtje.
Ik heb een redelijk lange rug (soms met gewone shirtjes en truien ook een probleempje).
Nu heb ik nu denk ik ongeveer een jaar voor wedstrijden een shirt van schockemohle. Deze was de langste die ik op dat moment tegen kwam. Maar naar een paar keer wassen was het alweer niks. Ik kan nu telkens er flink aan gaan trekken, maar op dit moment wordt hij alleen maar wijder aan de onderkant en korter qua lengte.. (misschien dat de nieuwe collectie wel beter is, die wil ik binnenkort eens gaan passen).

Weet iemand een merk waarvan de shirts lang zijn?
Het liefst dus niet een blouse, maar shirt, en met korte mouwen. Maar alternatieven mogen ook worden genoemt.

hesterve

Re: Wedstrijdshirt geschikt voor lange rug

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 13:06

Als ik mn wedstrijdshirt gewassen heb rek ik het ook altijd even uit in de lengte en laat het aan de waslijn drogen. Doe ik dat niet dan is ie echt een stuk korter. Weet niet of je hier wat aan hebt maar misschien kunje het proberen. Shirtjes van kunstoffen hebben het ook niet/stukken minder dan shirts met katoen.

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 13:38

Ik heb geen idee of hij lang is, maar mijn wedstrijdshirt van pikeur blijft wel gewoon dezelfde lengte :)

bente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 13:45

Ik heb er een van Kingsland, deze shirt verschillen wel qua maten. Maar ik die valt iniedergeval bij mij lang.
voor wedstrijd heb ik ook een iets hogere broek waardoor hij er ook makkelijker bij in kan. :)