Ik ben nu inmiddels al 4 jaar in bezit van mijn E pony Balou, in de papieren Dharma van stal Romano.
Aangezien mijn pony een nogal typisch karakter heeft, ben ik nogal nieuwsgierig naar 'vroeger'.
Stal Romano staat erom bekend, dat ze altijd mooie,goede veulens fokken, en 95% van hun gefokte veulens kun je wel iets van terug vinden, echter over Dharma niet.
Onlangs ben ik erachter gekomen, dat Dharma veulenkampioen van de E-pony's is geworden. Diezelfde dag is ook Gabora van stal Romano veulenkampioen geworden, en daar kun je nog heel veel over terugvinden...
Tussen een leeftijd van 0 tot ongeveer 5 jaar weet ik echt HELEMAAL niks van haar ..
De fokker heb ik al een aantal keer aangeschreven, voor een heel klein beetje informatie, maar die konden ze niet geven. Terwijl ze dat van een ander veulen wel konden geven ... Bij mij roept dit natuurlijk allemaal vragen op, en ik ben dan ook erg nieuwsgierig of er hier iemand is, of misschien een vorige eigenaar/eigenarese van haar, die me iets meer kan vertellen over haar verleden.
Hier nog even wat info :
Naam : Dharma van stal Romano
Geboortedatum : 29-03-2002
Kleur : Vos
Vader : De vito II
Moeder : Katinka
Foto: (meer fotos kan ik natuurlijk altijd nog sturen, dit is ongeveer 1 jaar geleden ...)

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen!