Ik ben opzoek naar een nieuwe bodyprotector, MAAR ik heb een probleempje:
k heb vrij grote borsten (zie cup h, maar wel een omvang 70).
Een passende bodyprotector vinden is hierdoor erg moeilijk, nu heb ik er 3 op het oog maar sta altijd open voor meer!
Even problemen/eisen:
-Moet in verhouding kort en breed zijn maar wel echt vrouwen model( anders sluit hij niet rond mijn ribben )
- bij voorkeur geen model waarbij er veel druk op klitteband kan komen te staan (borsten geven veel druk op het klitteband, ik heb er nu 2 gehad waarbij beiden het klittenband kapot gegaan is.)
- goed gekeurd voor de cross!
- bij voorkeur toch een prijs tot 200 euro ongeveer
Nu heb ik de waldhausen swing aangehad, zat super leek ideaal maar ik kan nergens vindenof deze in de cross mag? Gezien veel airvesten dit niet mogen(of icm een normale)
Ook heb ik de airwear aangehad, maar hierbij twijfelde ik over de levensduur van het klitteband.
En tot slot vind ik de rodney powell erg mooi maar zit de dichtsbijzijde winkel een heel stuk weg, wellicht iemand die een verkooppunt hiervan in zuidholland weet? Voornamelijk omdat ik een bodyprotector echt moet passen door mijn "rare" figuur. Ik woon vlak bij leiden, daar dichtbij zou super zijn maar kan ik niet vinden
Wie herkend mijn probleem en/of kan mij helpen? Wellicht nog modellen die ik nog niet gevonden heb?
Even toevoeging, ik heb een racesafe ook geprobeerd maar deze is met mijn figuur ook niet goed te krijgen.

. Daarbij als ik een racesafe op maat moet laten maken ben ik erg veel geld kwijt, maar ik hou hem als backup.