Buitenrit zonder begeleiding in het noorden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsie99

Buitenrit zonder begeleiding in het noorden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-12 20:46

Hee allemaal!

Ik wil binnenkort eens op buitenrit gaan.
Alleen ik hou niet van groepen mensen die allemaal tegelijk op een buitenrit gaan. Er zijn dan altijd onervaren ruiters enzo bij.
Dus daarom wil ik graag een buitenrit maken niet in een groep. Ook ZONDER begeleiding. Ik en mijn vriendin willen gewoon lekker rustig ons gangentje kunnen gaan zonder dat iemand ons op de vingers zit te kijken. :Y) :Y)

Maar nu is mijn vraag, weten jullie een plaats in Groningen/Friesland/Drenthe waar dit kan?

Ik wil samen met mijn vriendin en we zijn allebei minderjarig. Verder is het ook geen probleem als we een volwassene mee moeten nemen :)
Mijn moeder staat klaar ;) Ja, ze heeft rijervaring. Nee, ze kan niet héél goed rijden. :')

Super bedankt alvast en ik hoop dat jullie wat leuke adresjes weten! :D

P.S. Ik houd van mooie natuur, dus als het in de buurt van een mooi bos/strand/open veld ofzo is dan zou het helemaal perfect zijn!!

PommeH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 20:53

Sok

Re: Buitenrit zonder begeleiding in het noorden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 23:04

Bij minicamping De Bult in Midlaren kan dit ook. Niet mijn type paarden, maar goed, dat is heel persoonlijk natuurlijk.

Kirsie99

Re: Buitenrit zonder begeleiding in het noorden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-12 09:04

Ik heb ze allbei eens bekeken, echt leuk! En het is echt een stuk goedkoper dan er met een groep tussenuit. Had ik niet verwacht:).
Bij De Bult hebben ze vooral Fjorden zo te zien. Niet echt mijn type paarden maar ach, het is sowieso goed genoeg!
Verder zoek ik nog steeds:):) Je kunt nooit teveel adresjes hebben om te rijden:)