Vind het meer een dressuur jasje... ik zal niet weten waarom je daar niet mee zou mogen rijden... Ik heb nooit in echte ''paarden jasjes'' gereden. Heb gewoon uit de G-star winkel een mooi jasje met wat schoudervulling dat het plaatje afmaakt. Nooit commentaar op gehad.
ik heb er ook eens mee gesprongen, heb het jasje zelf ook... maar voor springen vind ik hem niet fijn, hij flapperd te veel, dus toen ik wat kilo'tjes kwijt was ben ik met springen meteen weer in mijn korte jasje geschoten
Joanne1987
Geplaatst: 03-07-12 19:43
tegenwoordig mag in nederland vrijwel alles (qua kleur) qua model moeten het een bepaald aantal knopen zijn, maar dit is al een rijjasje, dus mag sowieso. zou alleen niet goed weten waarom je dit met springen aan wil, is echt een dressuur jasje
ja dit mag, maar ik kan je vertellen dat dit jasje niet lekker zit om mee te springen, het is een echt dressuurjasje, te strak bij de schouders voor het springen
Lisse
Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-12 09:48
oké het is dus al niet goed voor sprinten maar welk dan wel
Laatst bijgewerkt door Lisse op 05-07-12 09:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Lisse
Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-12 09:49
ah oké weet iemand nog goedkope goede zwarte wedstrijdjasjes voor springen kan vinden
De meeste ruitersportwinkels hebben ook budgetvriendelijke wedstrijdjasjes hangen. Of bijvoorbeeld in de Decathlon vind je ook vaak betaalbare zwarte wedstrijdjasjes.