Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) komt.
Waratje schreef:Welke Bachbloesem(s) krijgt ze en hoe kwam je tot die keuze?
Op zich is het natuurlijk gedrag voor een kuddedier wat je beschrijft, zeker als ze hengstig is. Een hengstige merrie heeft eigenlijk maar 1 prioriteit: drachtig worden. Dat lukt niet als er geen ander paard in de buurt is, dus moet je zorgen dat je bij andere paarden (liefst kereltjes) komt.
Hoe lang heb je deze merrie al? Hoe lang woont ze op het huidige adres?

Waratje schreef:Dat het gedrag erger wordt met de Bachbloesems is mogelijk, dat heb ik ook eens meegemaakt. Wordt je niet blij van![]()
Ik zou niet al die bloesems tegelijk doen, kies degene die het meest nodig lijkt te zijn en kijk of dat goed effect heeft. Geeft dan eventueel een tweede erbij, maar die cocktails van 6 is gewoon lastiger, zeker als je het alleen op de theorie van het boekje doet. Op basis van wat je beschrijft zou ik in eerste instantie kiezen voor mimulus.
yentl2010 schreef:Waratje schreef:Dat het gedrag erger wordt met de Bachbloesems is mogelijk, dat heb ik ook eens meegemaakt. Wordt je niet blij van![]()
Ik zou niet al die bloesems tegelijk doen, kies degene die het meest nodig lijkt te zijn en kijk of dat goed effect heeft. Geeft dan eventueel een tweede erbij, maar die cocktails van 6 is gewoon lastiger, zeker als je het alleen op de theorie van het boekje doet. Op basis van wat je beschrijft zou ik in eerste instantie kiezen voor mimulus.
We zijn alweer gestopt ermee had geen enkel effect
Ze krijgt nu Magic en dit slaat wel aan zit magnesium in ,waarschijnlijk heeft ze eiwit te kort ,volgens de DA en word ze hengstig maar ze krijgt geen eisprong ,dit moeten we even in de gaten houden ,anders krijgt ze een injectie met hormonen zodat haar eisprong weer op gang komt