Nou heb ik al op google lopen zoeken en heb ik ook de KNHS site door gelezen, maar nou is het mij nog steeds niet duidelijk. Zeker omdat er dingen veranderd zijn en op de ene site "dit" staat en op de andere site "dat". Mijn vraag is namelijk of je de Orun instructeursopleiding ook nog steeds alleen voor de Dressuur kan volgen? Ik ben geen held in het springen, ben dus ook geen springtalent, mijn paard kan het wel, maar dan moet er ook wel iemand op zitten die het kan. Op de ene site staat namelijk dat je een keuze kan maken tussen dressuur en springen en bij de andere is het weer dat je beide moet doen en op de KNHS staat ook zo iets dergelijks. Nu ben ik dus totaal in de war dus vraag ik het hier maar even, want er zullen vast genoeg mensen zijn die hier de opleiding al afgerond hebben
Hopelijk kunnen jullie mij genoeg informeren dat ik het weer snap
Niveau 3 is nog allround, maar dan hoef je zelf alleen maar in je 1e keuze te rijden, dus niet meer te springen. Niveau 4 is allround of dressuur en dan richt je je dus bij die laatste alleen nog maar op de dressuur qua lesgeven en rijden