foxy was een vos merrie , die haar hele leven op een manege heeft gestaan.
hierna is foxy aan een tweeling verkocht ,
en die heeft haar weer aan ons verkocht.
deze tweeling vertelde ons dat de meisjes van de manege waar foxy stond allemaal helemaal weg van foxy waren , en het de leukste pony van de manege was geweest , en ze graag contact wilden houden met de nieuwe eigenaars ( wij dus ). mij leek dat heel leuk , maar mijn ouders vonden dat iets minder , dus zijn we hier verder niet op in gegaan.
ik heb het eigenlijk altijd jammer gevonden dat ik geen contact heb gehad met mensen die foxy eerder hadden gehad , want ik heb er thuis best wat problemen mee gehad , waarna ze uiteindeljk verkocht is.
ik hoopte eigenlijk dat ik op deze manier de oude eigenaars / ruitertjes die foxy kenden nog even zou kunnen spreken , en kan laten weten wat er met foxy is gebeurt nadat we haar hebben verkocht , mede omdat ik het jammer vind dat ik er nooit contact mee heb gehad , en misschien vragen deze mensen zich ook wel af wat er met foxy is gebeurt hierna.
volgens mij hebben wij foxy rond de 2007 - 2008 ergens gekocht , ik weet het NIET zeker , omdat ik toen 11 jaar oud was volgens mij , 11 of 10.
heb jij op foxy gereden op een manege , weet je welke manege foxy heeft gestaan of ben je eigenaar geweest ?
laat dan even iets weten hier of stuur me een pb !
als iemand fotos heeft zou k die ook wel willen zien hihi. (=

http://i47.tinypic.com/2nisoit.jpg