In de afgelopen 8 jaar ben ik 2x z1 met winst en 1x z2 met winst geweest.(dus 3 verschillende paarden) Ik mocht dus alles starten wat bij de leeftijd van het paard pastte. Helaas heb ik mijn laatste wedstrijd in 2007 gereden. Wat zou ik nu nog mogen starten?
CChanell
Geplaatst: 01-07-12 20:15
Volgens mij was het zo dat als je 3 jaar niet gestart bent met hetzelfde paar dat je daarvoor wel dispensatie aan mag vragen voor klasses lager te starten, maar of je nog Z1 of Z2 mag starten zou ik echt niet weten
Met hetzelfde paard zal helaas niet meer gaan, 2 zijn overleden en 1 is verkocht naar Amerika. Hoop dat iemand het me wel kan vertellen, heb het KNHS al gemailt maar die zijn niet zo snel.
Volgens mij verjaren die resultaten niet hoor . Daar heb ik iig nog nooit van gehoord
Als je oooooooit een wp in de dressuur hebt gehaald, mag je toch ook voor eeuwig en altijd springen? Dan zou je dat ook om de drie jaar moeten herhalen
Het gaat over een hele lange tijd Vroegen bij de NBVR heb ik Z gereden met meerder paarden Deze gegevens zijn niet bij het KNHS bekent ook van de Landelijke rijverenigingen niet
Wij vinden het niet erg mag ik lekker de jonge paarden in het B starten dit vonden wij wel fijn Maar als je zelf de bewijzen hebt liggen kan het volgens mij wel worden aangepast Gewoon bellen
Toch is dat niet waar, want mijn ponystand van meer dan 20 jaar geleden is ook bekend en staat vermeld. Dat was wel bij de KNF, dus misschien is dat dan idd omdat je moeder bij de NBVR of NPC heeft gereden. En als ik wil kan ik nog steeds op de resultaten van mijn ponytijd crossen
Didtje, dat ze de punten niet meer terug kunnen vinden is wat anders dan verjaren... Mijn oude standen van mijn ponytijd (=25 jaar geleden KNF) zijn nog wel bekend.
TS, jij mag, mits het paard aan de leeftijdseisen voldoet, nog gewoon direct Z1 starten. Maar je mag ook dispensatie aanvragen, dat staat overigens gewoon in het dressuurreglement (art 110 lid 4).
raket
Geplaatst: 14-07-12 15:58
Je kunt de KNHS bellen, die kijken dan wat ze nog geregisteerd van je hebben. Evt kun je bewijs van starten overleggen (oude startcoupons). Mij werd verteld dat de gegevens na 1995 zeker in het systeem zitten en er van daarvoor nog weleens wat zoek is...