Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nistria schreef:Ik vind het knap van Aniek Schraa dat ze zich zo goed staande heeft gehouden!! Echt toppie, die meid is ook pas 14 of 15!
dihjo schreef:Was een leuke dag, jammer dat er geen publiek op af gekomen was......
gemiddeld 15 man langs de baan (inclusief EHBO ers, Deurne leerlingen en ikzelf) voornamelijk familieleden van de ruiters......
Zal in Maastricht hopelijk drukker worden.
Nistria schreef:Wel n beetje vreemd dat sommigen( stuk of 10!) winnen uit een veld van 30 combinaties met een hoge score, en nu niet eens 60% rijden...
Yvonne19 schreef:Zo heel knap is dat niet hoor, haar papa heeft heel veel geld en dat paard heeft ze van Tineke Bartes gekocht. Dat beest loopt meteen in de krul en die doet alles wel. De knoppen zitten er al op. Zo had ze vroeger bij de pony's al van die voorgekauwde beestjes. Als ze niet zo verschrikkelijk verwend en daarbij ongelooflijk arogant was had ik het heel knap gevonden. Monique van dijk lijkt me een hele sympatieke meid daarentegen die ook lol heeft aan dr paard en hem ook nog is zelf op heeft geleid.
crystalstar schreef:Citaat:Was lekker s'avonds, vlak voor de kür v/d Grand Prix, een bomvolle Europahal, een paar duizend mensen en m'n küren die toen 1 en 2 werden
Volgens mij werden niet jouw küren 1 en 2 maar de betreffende combinaties. Ik heb nog even naar de video zitten kijken, maar zo bijzonder vond ik de (jouw) muziek helemaal niet.
Crystal
crystalstar schreef:Volgens mij werden niet jouw küren 1 en 2 maar de betreffende combinaties. Ik heb nog even naar de video zitten kijken, maar zo bijzonder vond ik de (jouw) muziek helemaal niet.
Crystal
Citaat:The artistic component of a FTM must be related to the technical performance. That is to say: A technically moderate performance will not receive high scores for the artistic component.
soon2bbanned schreef:Daarnaast staat in het FEI-regelement in het hoofdstuk "recommendations for the Judges" article 6
"Citaat:The artistic component of a FTM must be related to the technical performance. That is to say: A technically moderate performance will not receive high scores for the artistic component.
Yvonne19"]
[quote="Nistria schreef:Ik vind het knap van Aniek Schraa dat ze zich zo goed staande heeft gehouden!! Echt toppie, die meid is ook pas 14 of 15!
Citaat:soon2bbanned schreef:Het is belachelijk van muziemakers om dit soort arrogantie telkens weer te laten horen. Slings riep na de gouden medaille van Anky en Bonfire in Sydney ook al zoiets. Muziekmakers zijn een heel klein onderdeel van het totale gebeuren, en dat is maar goed ook.
CGJ12 schreef:......Maar de meeste kuren veranderen (op Z2 niveau) in de praktijk een beetje in een circus. De meest onlogische lijnen worden maar gereden om maar creatief te lijken.
soon2bbanned schreef:Het is belachelijk van muziemakers om dit soort arrogantie telkens weer te laten horen.
Eyes schreef:Als ik dan op de tribune zit (en dat geldt voor iedere wedstrijd no matter where or what) dan ben ik welhaast net zo nerveus als de combinatie die straks de ring in gaat.
Als ze dan goed scoren dan ben ik net zo blij, welhaast nog meer, en ga ik net zo uit m'n dak als de ruiter/amazône zelf.
Als iets mislukt of iets gaat de mist in of de kür slaat niet aan, dan ben ik net zo teneergeslagen als de combinatie.
Er zit erg veel tijd, betrokkenheid maar ook emotie in.