[PG] Tinkermerrie Gwen (nu +/- 14 jaar)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Claudia78

[PG] Tinkermerrie Gwen (nu +/- 14 jaar)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-12 11:36

Hallo,

Ik ben op zoek naar Tinkermerrie Gwen (Vegilin van Clearbergen). Het kan natuurlijk zijn dat ze nu anders heet.
Ik heb Gwen gehad gekocht van Mollema toen ze 1.5jaar was. Toen ze een jaar of 6 a 7 was heb ik haar wegens omstandigheden moeten verkopen.
Ze is toen naar ik meende Enschede gegaan waar ze door 3 eigenaren gedeelt is. Helaas na herhaaldelijk gemaild te hebben heb ik maar 1x wat mogen horen. Ik denk de laatste tijd veel aan Gwen en vraag me af waar ze nu is en hoe het met haar is.
Gwen is van 1998. Overwegend wit (met hier en daar een zwarte plek) En heeft een maan oog.
Ze was ongeveer 1,53m. Een heel aangenaam paardje om te rijden. Ze liep erg makkelijk.
Is Gwen in jouwn bezit of weet je waar Gwen is? Neem dan Alsjebliefd contact met mij op.
Ik zou heel graag willen weten hoe het met haar is.
Ik zal mijn man vragen of hij wat foto`s op de pc plaatsen kan vanavond of morgen.
Alvast bedankt!
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 27-06-12 15:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

Claudia78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-12 19:58

Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 27-06-12 20:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto's in link gezet, maximaal twee zichtbare foto's per bericht.