[PG] Barrichello.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ArGieVai

[PG] Barrichello.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-12 14:29

En daar gaan we dan weer. Ik ben op zoek naar onze oude pony Barrichello.

Hij is een Welsh x Shet, vos kleurig met een bles en witte sokken.

Het laatste dat ik van hem weet is dat hij op een manege stond in Lelystad, waar hij geleast wed door een meisje waar ik momenteel contact mee heb. Zij heeft een eigen paard gekregen, en is toen gestopt met Bar.

Barry is niet de makkelijkste, en is (denk ik) mede daardoor verkocht. De "nieuwe" eigenaren zijn al een keer terug gegaan naar de manege in Lelystad, met de vraag of die manege hem toch weer terug wilde kopen.

Ik weet niet welke manege het in Lelystad is, en als iemand hier meer informatie over heeft zou ik die heel graag krijgen. Het zou helemaal top zijn als iemand de eigenaren van Barrie kent, en/of mij meer info kan geven.

Barrie is echt een Barrel, gaat regelmatig liggen met rijden als hij geen zin meer heeft, maar is wel een hele lieve pony. Ik wil heel graag weten hoe het met hem gaat, en waar hij nu staat. Mocht het niet goed gaan zou ik heel graag een goed huisje voor hem zoeken of misschien hem zelfs zelf terug kopen, puur omdat ik het vreselijk vind dat hij in het handelscirquit terecht komt. Het is een moeilijke pony die een vaste, lieve baas nodig heeft.

Hij is ongeveer 1.25 m en heeft 3 witte voetjes.

Heeft iemand meer informatie over Barrichello?

Afbeelding

Afbeelding
(voetjes zijn hier vies, maar als je goed kijkt zie je 3 witte voeten)

Ik hoop dat iemand meer info over hem heeft! (over zijn verleden heb ik al genoeg info, het gaat echt om waar hij nu staat en hoe het met hem gaat!)

Samsie

Re: [PG] Barrichello.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 15:44

Ik weet dat Barry een hele tijd heeft gestaan op Paardensportcentrum X-Tern in Lelystad.
http://www.pscxtern.nl/

Hij was daar niet de makkelijkste, en ging ook regelmatig liggen. Volgens mij was hij daarom ook niet geschikt als lespony. Hij is een tijd te lease aangeboden en op een geven moment verkocht, hij heeft ook nog een tijdje op marktplaats gestaan. Het was wel echt een schattige pony.

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-12 08:47

Ja klopt, dat weet ik, helaas mailt Xtern niet terug...

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:44

Nee, die zijn nogal traag of ze mailen helemaal niet terug...

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:46

Een beller is sneller ;)

Jackie1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 21:51

ik woon in gelderland en bij ons in de wedstrijdkring loopt er ook zo'n pony'tje mee in de dressuur! volgens mij al L1 ofzo. Vooral die manen, bles en lekkere dikke hals lijken op die pony! er rijdt een klein meisje op. ze springt er niet mee

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-12 07:39

Het lijkt me sterk dat een pony die tot nu toe bij elke eigenaar aldoor is gaan liggen tijdens het rijden, en nog niet zo heel lang verkocht is, al L1 loopt helaas...

Toch bedankt voor de reactie, en misschien, als je haar tegenkomt op wedstrijd, zou je kunnen vragen naar de naam van de pony voor mij?

Jackie1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 11:15

Owkee ja hij leek er echt op maarja
ja ik zal de naam wel ff vragen als ik ze weer zie

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-12 23:47

Dankje!!