Hij is een Welsh x Shet, vos kleurig met een bles en witte sokken.
Het laatste dat ik van hem weet is dat hij op een manege stond in Lelystad, waar hij geleast wed door een meisje waar ik momenteel contact mee heb. Zij heeft een eigen paard gekregen, en is toen gestopt met Bar.
Barry is niet de makkelijkste, en is (denk ik) mede daardoor verkocht. De "nieuwe" eigenaren zijn al een keer terug gegaan naar de manege in Lelystad, met de vraag of die manege hem toch weer terug wilde kopen.
Ik weet niet welke manege het in Lelystad is, en als iemand hier meer informatie over heeft zou ik die heel graag krijgen. Het zou helemaal top zijn als iemand de eigenaren van Barrie kent, en/of mij meer info kan geven.
Barrie is echt een Barrel, gaat regelmatig liggen met rijden als hij geen zin meer heeft, maar is wel een hele lieve pony. Ik wil heel graag weten hoe het met hem gaat, en waar hij nu staat. Mocht het niet goed gaan zou ik heel graag een goed huisje voor hem zoeken of misschien hem zelfs zelf terug kopen, puur omdat ik het vreselijk vind dat hij in het handelscirquit terecht komt. Het is een moeilijke pony die een vaste, lieve baas nodig heeft.
Hij is ongeveer 1.25 m en heeft 3 witte voetjes.
Heeft iemand meer informatie over Barrichello?

(voetjes zijn hier vies, maar als je goed kijkt zie je 3 witte voeten)
Ik hoop dat iemand meer info over hem heeft! (over zijn verleden heb ik al genoeg info, het gaat echt om waar hij nu staat en hoe het met hem gaat!)