Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Vaak hebben ze zweepjes met zachte handvaten wel in een ruitersportwinkel , en anders zou je eens op internet kunnen kijken. _mexx_lady_ schreef:Klinkt heel stom maar het is een optie.
Draai een laagje 'grip' rond je handvat van je zweep.
Die grip kan je vinden bij de sportzaak en het is eigenlijk bedoeld voor rond het handvat van je tennisracket te draaien.
Het is zacht spul en ook in het zwart of wit te krijgen waardoor je het amper ziet.
Werkt goed met ik zeggen, heb het ooit bij een springzweepje gedaan omdat hij altijd weggleed, toen niet meer.

_mexx_lady_ schreef:Klinkt heel stom maar het is een optie.
Die grip kan je vinden bij de sportzaak en het is eigenlijk bedoeld voor rond het handvat van je tennisracket te draaien.
Het is zacht spul en ook in het zwart of wit te krijgen waardoor je het amper ziet.
Werkt goed met ik zeggen, heb het ooit bij een springzweepje gedaan omdat hij altijd weggleed, toen niet meer.
brownhorse schreef:_mexx_lady_ schreef:Klinkt heel stom maar het is een optie.
Is dt ook op de teugels te smeren?