[PG] Gezocht sunrise Fries x KWPN

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Flirtatious

[PG] Gezocht sunrise Fries x KWPN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-12 12:43

Hallo,
Voor een vriendin plaats ik deze advertentie.

Sunrise moest wegens omstandigheden verkocht worden, ze is oktober 2011 verkocht.
Ze heeft haar verkocht aan een man in Lunteren, die uiteindelijk een handelaar bleek te zijn.
Hij heeft haar weer door verkocht wat niet de afspraak was, hij wil niet vertellen waar Sunrise heen verkocht is.
Nu is ze op zoek naar haar, ze wil heel graag weten waar ze is en hoe het met haar gaat.

Sunrise is een lieve merrie, haar roepnaam is Sunny en is een kruising tussen een fries x KWPN.
Ze is nu 12 jaar en ongeveer 1.60 m hoog.
Ze heeft geen aftekeningen maar is makkelijk te herkennen aan een groot litteken op haar linker bil, ter hoogte van haar zitbeenknobbel.

Ze is verkocht als gezelschaps paard, intensief rijden kan ze niet meer, maar beetje stappen en er op zitten is nog wel mogelijk.
Het kan zijn dat ze wel verkocht is als een goed rijdpaard.

Heeft iemand informatie over deze handelaar in Lunteren of tips, doe mij dan alstublieft een PB.
Heeft iemand Sunrise gezien, verzorgt of zelfs gekocht, doe mij dan ook alstublieft een PB, mijn vriendin wil heel graag weten waar Sunrise is en of het goed met haar gaat.

Met vriendelijke groeten, Ilse
Afbeelding
Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LPZNTKR8.jpg
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 25-06-12 20:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd en foto in link gezet, maximaal twee zichtbare foto's per bericht.