ODLO sportbh

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

paardebloemp

ODLO sportbh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-12 18:51

Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen met ODLO sportbh`s, met name voor cup D+. Volgens de ODLO site zijn de bh`s heel geschikt voor paardrijden en 'kom je een betere ondersteuning niet snel tegen'. Via de zoekfunctie vond ik iemand die tevreden is met de Odlo Sport BH High Ultimate Fit, maar veel is er niet over te vinden. Mij lijkt de Odlo Sport BH High Power Front Fit een goede bh, al lijkt met me een ramp om die aan te krijgen. Ze schijnen wel enorm strak te zitten! Wat me opviel is dat ze aan de bovenkant geen extra band hebben om beweging omhoog op te vangen.

Zijn er ook mensen die veel uren te paard doorbrengen met deze bh?
Alvast bedankt voor het delen van de ervaringen van sportbh`s van dit merk! :)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 23:03

Ik heb geen ervaring met die bh maar wel met een andere, de shock absorber run

http://www.timarco.de/prodimage/22212huge.jpg
Je zit er wel in vast gesnoerd maar hij zit echt heerlijk en ik kan met mijn cup f gewoon een strak truitje aan zonder dat alles in mijn nek vliegt.

paardebloemp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-12 09:00

Bedankt voor je reactie. Met de Shock Absorber heb ik ook goede ervaringen, wel ander model. Ik vind die echt heel goed, ik draag ze altijd! Alleen ik verslijt ze wel echt. Ik heb een kortingsbon van een winkel waar ze Odlo sportbh`s verkopen en geen SA. Daarom zoek ik specifiek naar ervaringen met Odlo, niet met andere merken. Ik had al verwacht dat die er nauwelijks zouden zijn, ik kende het merk ook niet.

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 11:00

He dat is een mooie bh, ik lees even mee. Al blijf ik die maten (meten onder/boven) een ramp vinden -O-

paardebloemp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-12 12:20

Dat is lastig ja! Voor de ondermaat moet je het meetlint vrij stevig aantrekken, omdat je daar de meeste steun uit haalt. Ik weet ook nooit zo goed hoe strak ik de bovenmaat moet meten en of bloot meten goed is :p Het schijnt losjes te moeten, maar een sportbh moet natuurlijk strak om je borsten zitten. Ik heb mijn sportbh`s van SA een maat kleiner dan mijn dagelijkse bh`s.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 23:02

paardebloemp schreef:
Bedankt voor je reactie. Met de Shock Absorber heb ik ook goede ervaringen, wel ander model. Ik vind die echt heel goed, ik draag ze altijd! Alleen ik verslijt ze wel echt. Ik heb een kortingsbon van een winkel waar ze Odlo sportbh`s verkopen en geen SA. Daarom zoek ik specifiek naar ervaringen met Odlo, niet met andere merken. Ik had al verwacht dat die er nauwelijks zouden zijn, ik kende het merk ook niet.

Ik heb de mijne op ebay gekocht voor 35 euro incl verzenden, dat is ruim 20/25 euro goedkoper dan hier in nl :))