Ik ging van te voren even bij mijn ring kijken, en echt.. er werd écht netjes gereden. Ik dacht dus dat het vandaag niets zou worden en zei nog "Waarom moet ik altijd zo'n goede concurrentie hebben met ponys die al zo hoog mogelijk gelopen hebben?" Daar kom ik dan aan met mn zelfingereden 4 jarige ponietje die alles nog een beetje eng en spannend vindt.

Ook de 1e binnenwedstrijd voor haar dus ik had me erop voorbereid dat het niet goed ging.
Rustig aan losgereden en ze liep echt heerlijk ontspannen. Ze liet haar rug heerlijk los en ze liet me zo lekker zitten.

Toen mocht ik de ring in.. Ze vond alles spannend en ik ga in mijn proef (vooral zo in de B) geen aandacht aan haar hoofd besteden, maar let er dan gewoon op dat ik goed op de bordjes rijd en alles netjes afwerk. Ik ga niet lopen kloten om haar maar naar beneden te rijden (wat je veel ziet..) maar laat het dan maar zo.
Dit nu dus ook gedaan en mn proef voelde voor mij echt totaal verrot aan. Niet lekker dus en was totaal niet tevreden.
Daarna nog even gekeken hoe andere in mn ring reden en er werd zoo super gereden door sommige.. Verwachtte dus dat ik ergens achteraan stond.
Even later zaten we in de kantine te wachten op de prijsuitreiking en er gebeurde maar niets.. Op een gegeven moment zag ik dat er lijsten hingen met uitslagen erop dus ik ging even kijken.
Ik schrok me rot!!! 1e met 169!!!

Ben dus héél erg trots op mn ponietje.