FNRS

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

fleurbogaard

FNRS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-12 15:50

:( Ik ben aan het inventariseren wie er allemaal (wel eens) problemen hebben met het betalingsverkeer van de FNRS? Maak niet uit wat bijv. ruiterpaspoort, jaarzegel enz. Heel graag je reacties omdat ik op dit moment denk dat ik de enige ben die ieder jaar maar weer tegen mijn zin mijn afschriften moet kopiëren, beleefd aan de telefoon moet blijven terwijl ze je het bloed onder de nagels vandaan halen met hun dreigementen! Oef ja ik ben erg :( wacht al veel te lang op een excuus!

Thats_Me

Re: FNRS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 23:06

Niet met financieen maar wel met overzetten van ruitersportcentrum en adres. Wat een gedoe. Mail je netjes volgens het wijzigingsformulier gaat het fout. Mail je daarna terug dat het fout gaat willen ze het rechtzetten gaat het nog steeds fout. Daarna bellen en weer fout. Krijg nog steeds de post bij mijn ouders thuis terwijl ik al lang en breed daar niet meer woon en dit al meermaals heb doorgegeven en ook bevestigd heb gekregen dat het aangepast was. Heb het nu maar opgegeven. Als er post komt krijg ik het een aantal weken of maanden later, zo belangrijk is de post nou ook weer niet van hun.

bb260

Re: FNRS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 14:11

Dit probleem heb ik ook hoor met me nieuwe adres! Maar ik laat het lekker zo.