Gister zou ik Murf al rijden, maar hij was helaas niet helemaal goed, dat kon ik dus schrappen...
Nouska kon ik gelukkig wel rijden, alhoewel dat vrijdag ook maar de vraag was of ze wel mee kon doen, ze liep vrijdag nml niet lekker, het bleek een spiertje in haar kont te zijn, maar die was voor zondag gelukkig alweer goed!
Vandaag dus met Nouska gereden in de B paarden!
Eerst de dressuur, dat verliep heel goed voor Nouska's doen we hadden 163 punten en stonden daarmee 13e in onze ring (van de 24..)
Springen ging best aardig, we hadden af en toe ons tempo niet helemaal goed, maar toch een foutloze ronde!
Ook de cross ging super! Foutloos en 6 sec buiten tijd!
Ik vond het toch nog best een pittige cross voor Nouska vooral de heuvels en afgrondjes waar je insprong...
Hindernis 2 had ik een enorme wapper op.... ik reed een kuil in en als je de kuil uit reed stond daar een steiltje.. Nouska snapte niet helemaal hoe ze dit aan moest pakken en sprong vroeg.. daardoor leek het net of er geen einde kwam aan de sprong....

9 en 10 waren de opsprong met de V-sprong die nam ze super, wel een beetje dicht onder de V, maar dat geeft niet...
toen kreeg je 11ABC het water... ik wilde de boom voor het water de heuvel af nemen, maar kwam niet lekker de bocht door dus ging er maar langs (dat mocht ook) toen het water in, de linkse insprong genomen en toen de boom het water uit, die hoefde niet maar ik vond het erg leuk sprong voor Nouska dus die heb ik er mooi bijgepakt!
12 ging weer erg goed, 13-14-15 was bij de heuvel daar heb ik 3x alternatief gepakt.. ze snapte het 2e alternatief niet echt... ze ging er in draf op af, maar sprong hem toch goed, daarna de heuvel op, heuvel af en toen het 3e alternatief die ging ook weer heel goed!
En toen had hindernis 16 de picktafel en hindernis 17 de laatste een dikke boom nog die gingen ook super!
Eindresultaat een 5e prijs!!!