Overnachtingslocatie voor paard & ruiter aan het strand

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wiwabalia

Overnachtingslocatie voor paard & ruiter aan het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-12 11:31

Hallo Bokkers,

Ik heb al veel site's gevonden maar niks is wat het lijkt, ons eerste adres waar we naar geïnformeerd hadden, bleek veel hogere prijzen te hanteren dan op de site stonden, bij de eene kunnen ze niet naar buiten (en dat is voor mijn merrie een pré) en bij de ander moet je weer voor 11.00 weg zijn..

Ik en mijn stalgenootje zoeken dus een overnachtingslocatie die erg goed betaalbaar is, en waar de paarden buiten staan (het liefst 24/7 zoals hier thuis, maar minimaal overdag en dan heb ik het niet over maar 4 uurtjes). Ook de prijzen moeten een beetje betaalbaar blijven en eventueel zelf voer meenemen is geen probleem.

Onze planning is dat we 2 dagen gaan, en dan beide dagen 's ochtends en 's avonds een mooie leuke rit door duin en strand.
We wilden eerst naar Noord Holland maar aangezien de paarden daar niet de hele dag op het strand mogen komen willen we best uitwijken naar Zeeland.

Zelf voor ontbijt zorgen en wat boodschapjes doen is geen probleem. Stacaravan of kamer, maakt niet uit.
De mogelijkheden voor dit alles schijnt alleen vrij moeilijk te combineren...

Wie heeft er goede ervaringen met zo'n soort adres? Ik loop me suf te googelen maar elk adres heeft weer nadelen..

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 12:13

Wiwabalia

Re: Overnachtingslocatie voor paard & ruiter aan het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-12 18:46

@ michelle___ maar hoe komen de paarden overdag buiten dan? In paddocks?

Silence

Re: Overnachtingslocatie voor paard & ruiter aan het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 20:39