Na een lange zoektocht op het internet en uiteindelijk niets nuttigs gevonden te hebben over deze manege, plaats ik hier maar een bericht. Een tijd terug heb ik een paard gekocht wat op deze manege gestaan moest hebben. Nu zou ik heel graag van jullie willen weten, wie bekend is met deze manege en mij meer informatie kan geven over de manege en het paard, en of iemand mij kan vertellen wat er in de tussen tijd daar allemaal met het paard gedaan is.
Het gaat om een 16 jarige ruin die tot ongeveer zijn 10e jaar hengst is geweest. Het paard was niet van de manege zelf maar mocht daar gebruikt worden door iemand zonder enige namen te noemen. Het is een vrij kleine (1,62) donkerbruine ruin met een kol en een sneb en 4 witte voetjes.
Alvast bedankt!
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 20-06-12 23:21, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Tag toegevoegd en topictitel duidelijker gemaakt
Hier zijn 2 foto's. Heb helaas nog geen duidelijkere foto's of foto's van zijn hoofd.
lotte557
Geplaatst: 21-06-12 21:29
hoe heet de pony?
oh sorry ik zie al dat ie double dutch heet. ik dacht even dat ik hem kende.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 21-06-12 21:32, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Berichten samengevoegd, editknop gebruiken aub.
irisvdm
Geplaatst: 13-08-12 17:45
Hoi, Op die manege rijd ik al 14 jaar, en heb hem ook gereden. Hij werd op de manege gewoon hengstje genoemd. Heel veel mensen hebben op hem gereden waaronder ik. Verder heeft hij vorig jaar ook een cross gelopen en degene die hem toen reed heeft toen ook de cross gewonnen. Als je nog meer wilt weten dan hoor ik het