Rijlaars polo of toch met veter?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

yasmin1

Rijlaars polo of toch met veter?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 19:13

Hoi iedereen,

Omdat ik ontzettend aan het twijfelen ben dacht ik het aan jullie te vragen.
Ik heb altijd al laarzen met veter gehad omdat ik denk dat het dan 'soepeler' is voor mijn (enorm brede) voeten.
Nu vind ik de 'Polo' rijlaarzen erg mooi maar ze zien er vaak erg hard uit (Petrie Athene), is dit een groot verschil wanneer je aan het rijden bent?

Ik kijk uit naar jullie antwoorden :)

yasmin1

Re: Rijlaars polo of toch met veter?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 19:46

Ervaringen met de Petrie Athene zijn ook welkom :)!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 22:13

HAR-->RUI

Amaranth7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 17:20

Ik heb een tijdje Cavallo's met veters gehad, nu had ik die dingen ook wel dagen aan van 's ochtends tot 's avonds laat en heb ik er heel wat jong spul mee geleerd en ze verschrikkelijk verwaarloosd x3. Na verloop van tijd begon het te verzakken op de plek van de veter, wat echt wel lelijk werd.. Wat ik ook vaak heb gehad is dat de veter knapte en je weer een nieuwe erin moest priegelen.. Daarnaast is het ook nog eens best moeilijk om schoon te houden op de plek van de veter, moet je met een mini borsteltje zitten priegelen enzo.. Niets voor mij :+. Nu heb ik Königs zonder veter, deze zijn veel sterker en daar heb ik echt het idee mee dat deze nog zeker 10 jaar mee zullen gaan. Onderhoud is veel gemakkelijker en ik vind het zelf ook fijner rijden. Doordat de laarzen 'hard' zijn, ben je je bewuster van je beenhulpen :).

yasmin1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-12 20:26

Amaranth7 schreef:
Ik heb een tijdje Cavallo's met veters gehad, nu had ik die dingen ook wel dagen aan van 's ochtends tot 's avonds laat en heb ik er heel wat jong spul mee geleerd en ze verschrikkelijk verwaarloosd x3. Na verloop van tijd begon het te verzakken op de plek van de veter, wat echt wel lelijk werd.. Wat ik ook vaak heb gehad is dat de veter knapte en je weer een nieuwe erin moest priegelen.. Daarnaast is het ook nog eens best moeilijk om schoon te houden op de plek van de veter, moet je met een mini borsteltje zitten priegelen enzo.. Niets voor mij :+. Nu heb ik Königs zonder veter, deze zijn veel sterker en daar heb ik echt het idee mee dat deze nog zeker 10 jaar mee zullen gaan. Onderhoud is veel gemakkelijker en ik vind het zelf ook fijner rijden. Doordat de laarzen 'hard' zijn, ben je je bewuster van je beenhulpen :).

Dankje, ik ga de 'harde' versie proberen :D !