Recht op prijs?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

moelly

Recht op prijs?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 16:34

Hallo allemaal!

Ik sprak een tijdje terug iemand en wij kwamen er niet uit of je nou recht had op een prijs of niet.
Zij had een wedstrijd gehad en had 179 en 185 geloof ik(weet ik niet helemaal meer zeker..)
Ze had even door de coupons gebladerd en zag dat ze geen eerste of tweede plaats had, en er moesten nog combinaties in de klasse waarin zij ook reed.
Toen is zij naar huis gegaan, omdat er nog een aantal combinaties moesten starten in die klasse en het nog wel even ging duren voor de prijsuitreiking was, en haar paard redelijk bezweet(natuurlijk wel uitgestapt) op de trailer stond.
Een paar dagen later zag ze op de uitslagen dat ze alsnog 4e was met een (kleine, maar toch) geldprijs.
Toen heeft ze de organisatie gebeld of ze nog 'recht' had op de prijs. Zij vertelden haar dat de prijs al was weggegeven aan degene die onder haar stond geklasseerd, omdat zij niet aanwezig was.
Ze heeft het geaccepteerd en is verder gegaan met haar leven( :') )
Toen hadden we het er laatst over. Zij vond dus dat zij er eigenlijk wel recht op had, ondanks dat ze naar huis was gegaan.
Ik vond van niet, want ze is zelf naar huis gegaan. Ze had ook haar paard terug kunnen brengen en later terug komen voor de prijsuitreiking.

Hoe zit dit?

Anoniem

Re: Recht op prijs?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 16:38

Vaak vervalt je prijs gewoon als je niet aanwezig bent bij de uitslag, dus je vriendin heeft in dit geval pech.

Dat ze het aan degene onder haar hebben gegeven vind ik wel vreemd, normaliter houden de organisaties het zelf

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 16:41

Okidoki! Dankjewel voor je reactie!

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 16:46

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 17:01

En punt 4. ;)

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 17:07

Als ze echt zo graag die prijs wilde, had ze ook wel naar de prijsuitreiking kunnen komen (ookal had ze het niet verwacht) ;)

Afbeelding

lieke123492

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 18:33

als je niet komt vind ik dat ze de prijs aan iemand anders mogen geven, als je hem zo graag wilt kun je ook gewoon terug komen.

kleinvosjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 18:44

Als het nou geen geldprijs was geweest die ze gewonnen had, maar een beker, had ze dan ook de prijs alsnog willen hebben? Vast niet. Daarbij is het inderdaad reglementair geregeld, dus pech gehad!

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 19:02

kleinvosje schreef:
Als het nou geen geldprijs was geweest die ze gewonnen had, maar een beker, had ze dan ook de prijs alsnog willen hebben? Vast niet. Daarbij is het inderdaad reglementair geregeld, dus pech gehad!

Wat heeft het dikgedrukte deel ermee te maken? Voor sommige mensen is een geldprijs erg welkom, of leuk meegenomen. Dat is toch geen schande?

En inderdaad, als je twijfelt, altijd even wachten. Ik vind het altijd wel leuk om even te blijven kijken tot de prijsuitreiking, maar je kunt ook je paard naar huis brengen en zelf teruggaan.

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 19:46

Oké! Dan had ik dus toch gelijk ( :o )
Bedankt voor de reacties allemaal!