[PG] : Nancy, voskleurige KWPN merrie (waarsch. 17 jaar)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dieuwkeeeh

[PG] : Nancy, voskleurige KWPN merrie (waarsch. 17 jaar)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 16:29

Nadat ze een lange tijd te koop heeft gestaan is het paard waar ik bijna vier jaar lang op heb gereden toch verkocht..
Ik heb niet echt afscheid van haar kunnen nemen omdat ik had verwacht dat het nog langer zou duren tot ze verkocht werd, aangezien er niemand naar haar kwam kijken..
Nu is ze dus voor mij toch plotseling verkocht en ik probeer er achter te komen waarheen ze verkocht is, zodat ik toch nog normaal afscheid van haar zou kunnen nemen. ;(
Ik weet niet veel van haar af omdat de eigenaar me daar nooit wat over heeft verteld, ik hoop dat een beschrijving en wat foto's genoeg zijn..
* Nancy is waarschijnlijk ongeveer 17 jaar oud,
* Ze is voskleurig.
* Van haar staart zijn de onderste haren lang, maar de haren bovenaan heeft ze afgesschuurd tot een soort korte borstel.
* Ze heeft onderaan haar beide achterbenen aftekeningen van ongeveer 25 cm.
* Ook op haar rechtervoorbeen heeft ze een aftekening van ongeveer 20 cm.
* Haar linkervoorbeen is dus gewoon helemaal bruin.
* Nancy heeft een lange, smalle bles.
* Op de plek waar de neusriem altijd heeft gedrukt heeft ze twee langewerpige kale plekjes.
* Nancy stond altijd in Altena, vlak onder Groningen, op een manege.

Ik hoop dat dit genoeg beschrijving is..
Hier nog wat foto's:
Afbeelding
Hoofd (aftekeningen op hoofd)
Afbeelding
Volledig lichaam (aftekeningen op benen)

Ik hoop snel wat van iemand te horen die wat weet.. Tot dan en waarschijnlijk ook daarna blijf ik zelf zoeken, tot ik haar weer zie.

PS voor meer foto's vraag gerust, ik heb er heel veel..
PPS Ook veel video's met Nancy te vinden op http://youtube.com/Dieuwkeeeh
in bijna elke video komen filmpjes en foto's van Nancy voor..
Laatst bijgewerkt door dieuwkeeeh op 20-06-12 16:51, in het totaal 1 keer bewerkt

S_a_f_a_r_i

Re: [PG] : Nancy, voskleurige KWPN merrie (waarsch. 17 jaar)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 22:47

Hoi

Ze staat sinds deze week bij mij op stage!

bally549

Re: [PG] : Nancy, voskleurige KWPN merrie (waarsch. 17 jaar)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 20:06

hallo diewkeeeh, nancy is terecht en staat op manege gasselte.
vorige week heb ik haar een week op proef gehad en Nancy en ik passen heel goed bij elkaar. ook is ze gekeurd en nu ben ik de nieuwe eigenaar van haar. je bent van harte welkom om afscheid van haar te komen nemen, maar graag zonder 'dramatische"toestanden. Nancy gaat het bij mij heel fijn krijgen met veel buiten rijden, een lesje af en toe en weidegang. ik vind het een erg leuk paard en ben heel blij met haar.
groetjes, marianne

dieuwkeeeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-12 21:15

bally549 schreef:
hallo diewkeeeh, nancy is terecht en staat op manege gasselte.
vorige week heb ik haar een week op proef gehad en Nancy en ik passen heel goed bij elkaar. ook is ze gekeurd en nu ben ik de nieuwe eigenaar van haar. je bent van harte welkom om afscheid van haar te komen nemen, maar graag zonder 'dramatische"toestanden. Nancy gaat het bij mij heel fijn krijgen met veel buiten rijden, een lesje af en toe en weidegang. ik vind het een erg leuk paard en ben heel blij met haar.
groetjes, marianne

Wow, heel erg bedankt voor de reactie, heel fijn om te horen dat iemand anders zo blij met haar is en die op zo'n manier met haar om wil gaan, ze houd erg van buiten rijden en in de wei staan :P haha
Ik ben ook niet zo van de dramatische toestanden, hoor dus wees daar niet bang voor :) ik ga even kijken wanneer ik nog een keer kan komen, ik heb nu vakantie dus heb bijna aldoor tijd, maar ik weet natuurlijk niet hoe dat met jou zit..
Ik stuur je wel een bericht, dat praat makkelijker dan in zo'n topic :)
Nogmaals heel erg bedankt voor het bericht!
groetjes, Dieuwke

dieuwkeeeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-12 21:17

S_a_f_a_r_i schreef:
Hoi

Ze staat sinds deze week bij mij op stage!

Hee, bedankt voor het antwoord!
De nieuwe eigenaar heeft ook al gereageerd :) maar toch bedankt!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 21:58

Omdat het paard gevonden is gaat dit topic op slot.