Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Tip: laat je vriendin hessenweg en dan huisnr 10 invoeren, want anders zit ze aan de andere kant van de weg en dan rijd ze van de hei weg. _Michelle_ schreef:Hessenweg is een prima plek, staan vaak genoeg trailersTip: laat je vriendin hessenweg en dan huisnr 10 invoeren, want anders zit ze aan de andere kant van de weg en dan rijd ze van de hei weg.
Xxhorses schreef:Er is een parkeerplaats in Gortel en op die parkeerplaats staat een kar van het Rozeboomijs, is een best groot parkeerterrein en tegenover dat parkeerterrein ligt de Ginkelse Heide. Ik weet de weg niet.
xNicolx schreef:Xxhorses schreef:Er is een parkeerplaats in Gortel en op die parkeerplaats staat een kar van het Rozeboomijs, is een best groot parkeerterrein en tegenover dat parkeerterrein ligt de Ginkelse Heide. Ik weet de weg niet.
Hoi als ik Gortel Ede of Gortel Ginkelse hei in type op google maps kan ik helaas niets vinden....
xNicolx schreef:Xxhorses schreef:Ik heb de weg gevonden hoor de vierhouterweg dan moet je maar even kijken op google maps. Dan zie je van bovenaf een parkeerplaats, moet je maar even zeggen als je het hebt gevonden.
Sorry ik kan het echt niet vinden.. wat ik ook in typ, ik kom in Elspeet uit.
Heb je een linkje?
ikke schreef:Dat klopt prima; de Gortel ligt ook bij Elspeet. Geografie is niet ieders sterkste kant.
Waratje schreef:Er is in het Roekelsebos tussen de rotonde van de Hessenweg en Otterlo nog een parkeerplaats die geschikt is voor trailers. Zo'n beetje ter hoogte van de Vosseveldseweg (waar de Woelige stal aanzit), maar dan wel aan de kant van de hei. Je kunt van daar vrij vlot naar de Koeweg komen, ongeveer de hoogte waar de Koeweg het bos uit komt en de hei op gaat.
xNicolx schreef:ikke schreef:Dat klopt prima; de Gortel ligt ook bij Elspeet. Geografie is niet ieders sterkste kant.
Nouja ik vroeg om een parkeerplaats dicht bij otterloo en aan de Ginkelse hei.... ik had niet verwacht dat iemand mij dan naar Elspeet zou verwijzen....dus ik weet niet met wie zijn geografie dit nou te maken heeft hoor...
Maargoed, dit is iig veel te ver voor ons, maar bedankt voor het meedenken!