parkeerplaats in de buurt van Otterloo en Ginkelse hei?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xNicolx

parkeerplaats in de buurt van Otterloo en Ginkelse hei?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 09:53

Hallo,

Ik ben opzoek naar een parkeerplaats die dicht aan de ginkelsehei grenst en aan de kant van Otterloo is (dus niet bij Juffrouw Tok).

Mijn paard staat in Otterloo en ik wil graag met een vriendin de hei op. Haar paard kan niet zo lang lopen dus daarom willen we zo dicht mogelijk bij de hei starten.

Vanaf mijn stal is het toch al snel een half uur rijden en dat is dan de korste route dus moet je dezelfde route heen en terug nemen.

Het is de bedoeling dat ik dan alleen van stal naar de parkeerplaats rijd. Alleen Juffrouw Tok is dan weer wat ver voor mij.

Groetjes Nicol

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 10:28

LZP -> BRT

Google maps even op kijken?
Ik zie hier vaak trailers staan:
http://goo.gl/maps/1c5w
Maar dat is misschien te ver weg voor je rijden.

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 10:29

Dat heb ik natuurlijk gelijk gedaan, maar ik kan niets vinden.

Het mooiste zou zijn als we een parkeerplaats langs de Koeweg kunnen vinden.

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 10:32

Volgens mij is dat lastig. Voor zover ik die Koeweg weet. Daar zit niets. In Otterlo zelf geen parkeerplaats?
Zou je niet aan die draverstal (is dat een draversstal? Er ligt i.i.g. een drafbaan) kunnen vragen of je daar mag parkeren?

Ik had mijn bericht nog aangepast hierboven met een linkje naar een p-plek bij de hessenweg.

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 11:04

Daarbij de Hessenweg is wel een goed idee!
Dan kan ik gewoon de Koeweg afrijden. Dat is voormij vanaf stal gezien een uurtje + makkelijke route.

Bij die drafbaan schieten we niet zo veel mee op. Dat is nog langer naar de ginkel rijden dan vanaf mijn stal.
En het gaat er juist om dat het paard van vriendin maar anderhalf uur onder het zadel kan zijn (atrose). Dus als we dan nog heen en terug een uur kwijt zijn om naar de hei toe te rijden blijft er niet veel meer over.

Bedankt voor het meedenken. Ik ga die plek bij de Hessenweg voorstellen.

Xxhorses

Re: parkeerplaats in de buurt van Otterloo en Ginkelse hei?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 22:01

Er is een parkeerplaats in Gortel en op die parkeerplaats staat een kar van het Rozeboomijs, is een best groot parkeerterrein en tegenover dat parkeerterrein ligt de Ginkelse Heide. Ik weet de weg niet.

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 22:43

Hessenweg is een prima plek, staan vaak genoeg trailers :) Tip: laat je vriendin hessenweg en dan huisnr 10 invoeren, want anders zit ze aan de andere kant van de weg en dan rijd ze van de hei weg.

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-12 09:11

_Michelle_ schreef:
Hessenweg is een prima plek, staan vaak genoeg trailers :) Tip: laat je vriendin hessenweg en dan huisnr 10 invoeren, want anders zit ze aan de andere kant van de weg en dan rijd ze van de hei weg.

Thanks voor het adres.
Ik ben er gisteren even langs gereden, kom er altijd langs als ik naar stal ga.
Inderdaad een handige plek, kan je mooi rond rijden met trailer en hoef je niet te keren.
Was wel even zoeken want ik keek eerst naar links en zag allemaal hoge hekken haha :P

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-12 09:19

Xxhorses schreef:
Er is een parkeerplaats in Gortel en op die parkeerplaats staat een kar van het Rozeboomijs, is een best groot parkeerterrein en tegenover dat parkeerterrein ligt de Ginkelse Heide. Ik weet de weg niet.

Hoi als ik Gortel Ede of Gortel Ginkelse hei in type op google maps kan ik helaas niets vinden....

Xxhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 16:39

xNicolx schreef:
Xxhorses schreef:

Hoi als ik Gortel Ede of Gortel Ginkelse hei in type op google maps kan ik helaas niets vinden....

ik zal nog eens kijken voor je

Xxhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 16:46

Ik heb de weg gevonden hoor de vierhouterweg dan moet je maar even kijken op google maps. Dan zie je van bovenaf een parkeerplaats, moet je maar even zeggen als je het hebt gevonden.;)

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-12 08:35

Xxhorses schreef:
Ik heb de weg gevonden hoor de vierhouterweg dan moet je maar even kijken op google maps. Dan zie je van bovenaf een parkeerplaats, moet je maar even zeggen als je het hebt gevonden.;)

Sorry ik kan het echt niet vinden.. wat ik ook in typ, ik kom in Elspeet uit.

Heb je een linkje?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 15:09

xNicolx schreef:
Xxhorses schreef:

Sorry ik kan het echt niet vinden.. wat ik ook in typ, ik kom in Elspeet uit.

Heb je een linkje?

Dat klopt prima; de Gortel ligt ook bij Elspeet. Geografie is niet ieders sterkste kant.

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 23:13

Er is in het Roekelsebos tussen de rotonde van de Hessenweg en Otterlo nog een parkeerplaats die geschikt is voor trailers. Zo'n beetje ter hoogte van de Vosseveldseweg (waar de Woelige stal aanzit), maar dan wel aan de kant van de hei. Je kunt van daar vrij vlot naar de Koeweg komen, ongeveer de hoogte waar de Koeweg het bos uit komt en de hei op gaat.

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-12 17:16

ikke schreef:
Dat klopt prima; de Gortel ligt ook bij Elspeet. Geografie is niet ieders sterkste kant.

Nouja ik vroeg om een parkeerplaats dicht bij otterloo en aan de Ginkelse hei.... ik had niet verwacht dat iemand mij dan naar Elspeet zou verwijzen....dus ik weet niet met wie zijn geografie dit nou te maken heeft hoor...

Maargoed, dit is iig veel te ver voor ons, maar bedankt voor het meedenken!

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-12 17:22

Waratje schreef:
Er is in het Roekelsebos tussen de rotonde van de Hessenweg en Otterlo nog een parkeerplaats die geschikt is voor trailers. Zo'n beetje ter hoogte van de Vosseveldseweg (waar de Woelige stal aanzit), maar dan wel aan de kant van de hei. Je kunt van daar vrij vlot naar de Koeweg komen, ongeveer de hoogte waar de Koeweg het bos uit komt en de hei op gaat.

Volgens mij ben ik daar laatst ook langs gereden, toen wilde ik nog stoppen, maar dacht later nee dat is vast ver weg van de hei. Maar nu ik het zo op google maps zie is het toch aardig dicht bij de hei. Ik denk een kilometertje. En het is ook voor mij dichterbij stal. Bedankt:) Ik zal er van de week eens langs rijden.

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-12 18:12

xNicolx schreef:
ikke schreef:

Nouja ik vroeg om een parkeerplaats dicht bij otterloo en aan de Ginkelse hei.... ik had niet verwacht dat iemand mij dan naar Elspeet zou verwijzen....dus ik weet niet met wie zijn geografie dit nou te maken heeft hoor...

Maargoed, dit is iig veel te ver voor ons, maar bedankt voor het meedenken!

Sorry Ikke, ik dacht dat jij dezelfde persoon was als xxHorses!
Dan kan mijn bericht als niet verzonden worden beschouwd ;)