echt te groot voor deze pony ???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rocky1

echt te groot voor deze pony ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 07:53

ik weet niet of het hier goed staat verplaatsen mag, niet in de prullenbak!!![b]

hallo, ik ben ilona en ik ben de bijrijdster van de pony van mijn oom.
op een ander paardenspel zeggen ze allemaal dat ik veel te groot voor Owen ben, is dat ook zo?

nu wil ik jullie een paar foto's laten zien tijdens het rijden:

1.
http://i49.tinypic.com/35iy4yh.jpg

2.
http://i48.tinypic.com/122hp49.jpg

3.
http://i50.tinypic.com/eq4i2u.jpg

4.
http://i48.tinypic.com/kefak5.jpg

5.
http://i48.tinypic.com/2mmepoi.jpg

6.
http://i49.tinypic.com/2qcmuj9.jpg

willen jullie ff reageren, ik zit er eigenlijk best wel mee.
[b]REAGEREN MAG MAAR HOU HET NETJES /3

Xxx ilona <3

Aukelizzy

Re: echt te groot voor deze pony ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 07:59

Je bent voor het goede ietsje te groot maar het is niet zo dat het echt niet meer kan hoor. Je benen zijn lang en steken wat onder de pony uit. Maar persoonlijk vind ik niet dat je veel te zwaar bent. Springen zou ik niet meer doen bv. Houd er alleen wel rekening mee dat het over een tijdje echt niet meer gaat. Je bent nog jong dus zal nog wel groeien... Maar voor nu..Veel plezier met Owen :D

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 07:59

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 08:02

ik vind je te groot maar je kan inderdaad in de algemene topic plaatsen

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 08:04

Ik ga mee met Aukelizzy :) kan nog wel maar als je een groeispurt krijg kun je beter andere dingen met de pony gaan doen.

Rocky1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 08:09

Okee bedankt voor de reactie's.
Ik spring er sowieso niet mee.
Volgend jaar moet ik wel op zoek naar een andere pony volgens jullie?
Bedankt dat jullie het leuk kunnen brengen en niet zo bot.
Xxx Rocky1 <3

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 08:17

Je stelt toch netjes een vraag ;)

Als je wilt blijven rijden is het verstandig om inderdaad een wat grotere pony te gaan zoeken.Maar er zijn nog veel andere leuke dingen die je kunt doen met een pony behalve rijden.
Aan je leeftijd te zien is het dan wel verstandig dat je iemand zoekt die je daarbij kan helpen.

Behalve rijden kun je bv denken aan:

Werken aan de lange lijnen
Grondwerk en/of vrijheidsdressuur
Mennen

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 08:18

Ja, volgend jaar moet je wel op zoek naar iets groters :j . Bot doen en katten dat je te groot bent voor de pony is niet zo aardig. Ik kan me voorstellen dat je het heel moeilijk vind om straks te moeten besluiten om niet meer op hem te gaan rijden :(:) . Groeien gaat zo langzaam en ongemerkt dat je soms "zomaar" te groot blijkt te worden voor je pony. Ik hoop dat je straks een leuke grotere pony tegen het lijf loopt en met Owen andere dingen kunt gaan doen. Maar voor nu.. Heel veel plezier ;)

Rocky1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 08:19

Owen kan ook voor de kar lopen ja

Rocky1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 08:20

Aukelizzy schreef:
Ja, volgend jaar moet je wel op zoek naar iets groters :j . Bot doen en katten dat je te groot bent voor de pony is niet zo aardig. Ik kan me voorstellen dat je het heel moeilijk vind om straks te moeten besluiten om niet meer op hem te gaan rijden :(:) . Groeien gaat zo langzaam en ongemerkt dat je soms "zomaar" te groot blijkt te worden voor je pony. Ik hoop dat je straks een leuke grotere pony tegen het lijf loopt en met Owen andere dingen kunt gaan doen. Maar voor nu.. Heel veel plezier ;)
heel erg bedankt

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 08:40

Ik vind het een twijfelgevalletje. Je bent inderdaad iets te groot, maar ik vind het nog wel kunnen. Maar ik zou binnen niet al te lange tijd gaan kijken naar een groter paardje. Leuk beestje trouwens! Leuk dat hij voor de kar loopt, misschien kan je dan mennen met hem? Suc6!

Rocky1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 13:17

Nicky84 schreef:
Ik vind het een twijfelgevalletje. Je bent inderdaad iets te groot, maar ik vind het nog wel kunnen. Maar ik zou binnen niet al te lange tijd gaan kijken naar een groter paardje. Leuk beestje trouwens! Leuk dat hij voor de kar loopt, misschien kan je dan mennen met hem? Suc6!
bedankt het is ook een leuk beestje je kunt er heel leuk mee crossen doet die soms ook al uit zichzelf.

Rocky1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 13:18

Nicky84 schreef:
bedankt het is ook een leuk beestje je kunt er heel leuk mee crossen doet die soms ook al uit zichzelf.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 13:23

Mwah, het kan nog wel. Maar ik ga mee met de bovenstaande meningen; je kunt er niet te lang meer op. Zeker niet als je zwaarder wordt.

Overigens vind ik je nu wel te groot voor je Shetlander! Maar misschien rijd je daar niet meer op, dat kan?!

Anita158

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 13:27

Vindt het voor nu nog prima gaan. Het beeld is natuurlijk niet ideaal omdat je benen er een heel stuk onderuit steken. Maar kwa gewicht gaat het prima zo te zien. Wanneer je wedstrijdgericht wil gaan rijden dan is het beeld mooier wanneer je een grotere pony rijd.

Rocky1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 13:52

LA_Woman schreef:
Mwah, het kan nog wel. Maar ik ga mee met de bovenstaande meningen; je kunt er niet te lang meer op. Zeker niet als je zwaarder wordt.

Overigens vind ik je nu wel te groot voor je Shetlander! Maar misschien rijd je daar niet meer op, dat kan?!

op de schetlander rij ik al niet meer nee, dat zag er niet meer uit.

Rocky1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 13:52

Anita158 schreef:
Vindt het voor nu nog prima gaan. Het beeld is natuurlijk niet ideaal omdat je benen er een heel stuk onderuit steken. Maar kwa gewicht gaat het prima zo te zien. Wanneer je wedstrijdgericht wil gaan rijden dan is het beeld mooier wanneer je een grotere pony rijd.
ik rij ook geen wedstrijden

alexandras

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 13:56

Je bent absoluut niet te zwaar en voor het mooi misschien een beetje te lang maar het kan echt nog wel. Dus voorlopig gewoon lekker rijden en gewoon in de gaten houden als je ineens hard gaat groeien of veel zwaarder wordt

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 13:56

Anita158 schreef:

Inderdaad.
Daarnaast kun je nu natuurlijk wel alvast vooruit gaan kijken hoe je later verder wilt met rijden.

PS: Wat zit je netjes op foto 4!

xLauLaUx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 13:57

Ik vind je inderdaad aan de grote kant, vooral omdat de pony vrij iel oogt op de eerste paar foto's. Ik heb in geen geval de indruk dat je gewicht in de weg zit, dus als je er op let dat je Owen niet in de weg zit moet het wel nog even lukken.

Rocky1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 13:58

alexandras schreef:
Je bent absoluut niet te zwaar en voor het mooi misschien een beetje te lang maar het kan echt nog wel. Dus voorlopig gewoon lekker rijden en gewoon in de gaten houden als je ineens hard gaat groeien of veel zwaarder wordt

ik zal er op blijven letten

Rocky1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 13:59

xLauLaUx schreef:
Ik vind je inderdaad aan de grote kant, vooral omdat de pony vrij iel oogt op de eerste paar foto's. Ik heb in geen geval de indruk dat je gewicht in de weg zit, dus als je er op let dat je Owen niet in de weg zit moet het wel nog even lukken.

sorry maar wat betekend iel?

xLauLaUx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 14:00

Dat hij een vrij smalle bouw heeft :)

Rocky1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 14:00

Winged schreef:
Anita158 schreef:

Inderdaad.
Daarnaast kun je nu natuurlijk wel alvast vooruit gaan kijken hoe je later verder wilt met rijden.

PS: Wat zit je netjes op foto 4!

bedankt alleen konden mijn hakken nog iets verder naar beneden. :P

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 14:00

Ik vind je wel te groot, je bovenlichaam steekt behoorlijk uit. Je ziet er verder wel licht uit, maar ik denk als je nog meer groeit je pony steeds meer moeite krijgt om goed in balans te lopen door je lengte. Dus ik zou niet te lang meer rijden en dan lekker met de pony gaan mennen.