Ik wil misschien mijn vriend het cadeau doen dat we samen een strandrit gaan maken. Ik wil sowieso niet in een groep, maar met een begeleider vind ik niet erg.
Plek maakt niet zo heel veel uit, liefst niet in friesland/drenthe. Hebben jullie maneges/pensionstallen waarvan jullie weten dat die goed zijn (paarden goed verzorgd, braaf, enz.) laat het dan graag weten!
Ik heb veel ervaring, mn vriend heeft 4 maanden lang zeker 1x in de week trektochten gemaakt van 4 uur, dus hij kan wel op een paard blijven zitten, maar heeft verder geen ervaring.
jaaa, groningen of drenthe, bijna hetzelfde. Haha. Noo sorry mijn topografische skills zijn niet zo enorm goed xd
struikgewas
Geplaatst: 20-06-12 18:25
Geeft niet hoor Bij Manege Groot in Egmond kan je strandritten onder begeleiding maken, ze hebben paarden voor vrijwel elk niveau. Ik rijd er zelf ook en kan je wel een tip qua paard geven als je wilt http://www.manegegroot.nl/
Ponyhof heeft hele betrouwbare paarden en kan je ook een prive rit maken als je ht vraagt
marloesv
Geplaatst: 24-06-12 19:42
iemand een leuke manege waar je strandritten kunt maken ? woon zelf in drenthe dus maakt niet uit waar, moet toch verder rijden maar het lijkt me super leuk om een keer te doen. meestal moet je toch voor bepaalde tijden?
Laatst bijgewerkt door Ibbel op 24-06-12 19:44, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Twee posts samengevoegd. Graag editknop gebruiken
Manege Smit in Noordwijkerhout vind ik een zeer fijne manege. Aardige mensen en leuke paarden. Mooie ritten ook. Voor informatie kan je kijken op www.manegesmit.nl
Oke dat is wel fijn, heb ook eentje gezien en daar moest je 's ochtends vroeg omdat 's middags het strand dicht was voor paarden zeg maar.
Danseresje
Geplaatst: 24-06-12 21:50
marloesv schreef:
Oke dat is wel fijn, heb ook eentje gezien en daar moest je 's ochtends vroeg omdat 's middags het strand dicht was voor paarden zeg maar.
In de zomermaanden zijn de ritten met het oog op de temperatuur om 6u (ontbijtrit) en 10u. In de overige maanden om 10u en 14u. Staat ook in de agenda.
manege grol in renesse is ook goed en niet duur! 25 euro voor 1.5 uur en je kunt daar zowel paarden als pony's "huren" kun je ook alles aangeven makkelijk/moeilijk oud/jong