[PG] Urmania voskleurige Welsh arabier

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mama1973

[PG] Urmania voskleurige Welsh arabier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-12 18:07

Heeeeeel veel jaren geleden had ik een superleuke verzorgpony
Haar naam was Urmania en ze was een vos met een brede bles en achter twee witte sokken en voor twee witte sokken.
Ik denk dat ze zo rond de 1,45 was.
Toen ik haar verzorgde was ze 5 jaar en toen ze zo ineens van de een op de andere dag verkocht was, was ze 7 jaar.

Let op dit is al zeker 20 jaar geleden maar ik vraag me af of ze nog leeft en of iemand haar kent of gekend heeft.
Ze stond toentertijd in Groningen op Noorderhogerbrug

Ze zou nu (als ze nog leeft) zo tussen de 27 en 30 jaar zijn

Helaas heb ik geen foto van haar
Ben haar nooit vergeten en heb al eerder zoek pogingen ondernomen alleen nog niet hier op Bokt.

Wonderstruck

Re: [PG] Urmania voskleurige Welsh arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 18:31

Het zou best kunnen dat ze een tijdje bij ons op de manege heeft gestaan, ze zag er zo uit als jij beschrijft, en volgensmij was ze ook niet meer heel jong. Ik weet de naam zo even niet meer, maar ze heette niet Urmania. Heb je misschien een foto?

mama1973

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-12 18:39

Helaas heb ik geen foto sorry (het is al zeker 20 jaar geleden dat ik haar reed)...welke manege was dat?
Heb je ook geen foto toevallig?

Kijk ons onderschrift ;)

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 18:55

Was in Friesland, heb op veel maneges gereden, dus weet de naam niet, sorry.. Zal het probereb op te zoeken.
Foto heb ik volgensmij niet, na een week was ze kreupel geworden, en is toenn weer weggegaan. Ik zou die week een foto maken, en mocht toen eigenlijk ook op haar rijden, maar toen was ze al weg :\

Haha, ja inderdaad _/-\o_

mama1973

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-12 19:17

Hmmmm ben benieuwd of je het nog kan vinden .... en friesland is niet heel ver uit de buurt :D