Aangezien ik me veel bezig hou op het moment met het buitenrijden, en aan veel buitenrit-activiteiten meedoe op het moment wil ik mensen op mijn eigen stalling ook een beetje enthousiast maken en een buitenrit zelf organiseren, van route, tot lunch en vervoer (niet iedereen heeft een eigen trailer).
Maar moet je allemaal aan denken buiten dat om? Een route uitstippelen, eventueel vervoer regelen en een lunch (bij een restaurant met paarden) lukt me nog wel, kwestie van googelen, route uitzetten die dan langs een leuk restaurant loopt lijkt me niet zo moeilijk, ook het vervoer moet niet zo'n groot probleem zijn, daarvoor zou ik naar verschillende paardentaxi bedrijven kunnen rondbellen en vragen wat hun prijs is en voor degene die dan geen verdoer hebben de bijdrage berekenen.
Alleen het lastige is wel, allerlei leeftijden (opzich geen probleem), allerlei niveau's, allerlei verschillende pony's en paarden, van shetlanders tot de grote KWPNers.. en toch iedereen met elkaar op buitenrit...
Zie ik dingen over het hoofd, of dingen die ik moet weten? Of toch een ponyrit en een paardenrit organiseren omdat dit samen niet super gaat?
Alvast bedankt voor de reacties!