Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Mijn paard had vroeger erg last van de dazen, voornamelijk op de hals en rond de lenden en kruis.

RomyS. schreef:Ik zou idd wel gaan voor een vliegendeken. Mijn paard had vroeger erg last van de dazen, voornamelijk op de hals en rond de lenden en kruis.
Je hebt ze van verschillende materialen. Persoonlijk zou ik voor een gaan met gaatjes (normale vliegendeken).![]()
Deze is ook wel fijn met een buikflap
[ Afbeelding ]
(foto van nicky_rilana)
heb er net mee gereden en ging fijn. Deken is niet zo warm. Er zitten allemaal gaatjes in de deken waardoor de dazen en vliegen toch niet erdoor kunnen, maar het wel lekker luchtig blijft. ik heb net heerlijk gereden. Normaal bij de vliegen blijft het aan het schudden en aan het zwiepen met z'n staart, maar vandaag liep hij heerlijk rustig
ik heb dan alleen het masker niet omgedaan. Die heeft hij in de zomer als het echt extreem is in de wei om. maartje_h schreef:ik heb zelf deze vorige week bij kraemer ruitersport gekocht. Heel fijn stofje, het lijkt niet op een vliegendeken en ook de naam doet anders vermoeden maar het is er toch echt 1.![]()
[ Afbeelding ]
. nicky_rilana schreef:RomyS. schreef:Ik zou idd wel gaan voor een vliegendeken. Mijn paard had vroeger erg last van de dazen, voornamelijk op de hals en rond de lenden en kruis.
Je hebt ze van verschillende materialen. Persoonlijk zou ik voor een gaan met gaatjes (normale vliegendeken).![]()
Deze is ook wel fijn met een buikflap
[ Afbeelding ]
(foto van nicky_rilana)
das de mijne![]()
die komt van het drunensruiterhuis
RomyS_ schreef:maartje_h schreef:ik heb zelf deze vorige week bij kraemer ruitersport gekocht. Heel fijn stofje, het lijkt niet op een vliegendeken en ook de naam doet anders vermoeden maar het is er toch echt 1.![]()
[ Afbeelding ]
Dit is een fijne deken.