Voor het KWPN Regio Gelders Paard organiseer ik de competitie dressuur onder het zadel en daarnaast regel ik ook de vraagprogramma's voor het mennen van 'mijn wedstrijden'.
Nu is het zo dat de ene keer de website voor de vraagprogramma-aanvraag (leuk woord voor scrabble/galgje
) behoorlijk snel is en de andere keer kan ik bijna een kopje koffie zetten en dan is de site pas weer herladen.Hoe ervaren andere secretariaten dit?
Daarnaast ben ik benieuwd hoe het met jullie gaat met al deze digitalisering en of jullie er al aan gewend zijn. Zelf ben ik al gewend aan Concours 3.5 en ook wedstrijden.mijnknhs.nl gaat steeds beter, al is het soms nog even wennen, omdat soms weer wat dingen gewijzigd worden.
Alleen denk ik dat het voor secretarissen met minder computerervaring behoorlijk lastig is. Zo is de secretaris van onze mencompetitie geen computerheld en daarom neem ik het mennen in mijn vraagprogramma's mee (toch zelfde vereniging en dezelfde data en dus makkelijk in 1 VP te verwerken). Concours is ook lastig, maar dat kan ik helaas er niet ook eens bij nemen. De komende wedstrijden ga ik hem daar op de wedstrijddagen zelf mee helpen.

Een ramp. Nou haddden wij alleen pony's CDE Z1 en Z2 maar dat waren dan toch nog 6 aparte regels. En je kunt niet in 1x aanvinken, maar je moet alles na mekaar aanvinken. Dan wachten tot dat Silverlight ding klaar is en dan kun je pas de volgende. 3 minuten per regel wachten tot het verwerkt was.