Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
?! Zo, jij geeft veel om je dier.
justin4ever schreef:weg doen vind ik ook nogal ver gaan. Dan had ik er al veel kunnen weg doen zeg jeetje. Die van mij hebben ook allemaal wel iets. Moet ik ze dan daarom weg doen? Nee sorry vind ik een beetje vreemde reactie. Dan doe hem maar naar mij als je hem echt kwijt zou willen. 1 vreemde vogel meer of minder maakt niet uit
Sipje schreef:hoi allemaal dank voor jullie reacties.
Hij hoort echt geen andere paarden, heeft niets met 1 speciaal paard gehad en heeft ook niet in een kudde gestaan. Als hij zo doorgaat dan doe ik hem weg want wordt hier echt gek van. Is er dan echt geen oplossing?
?! 'Te koop wegens hinniken!' ?! 44Myrthe44 schreef:justin4ever schreef:weg doen vind ik ook nogal ver gaan. Dan had ik er al veel kunnen weg doen zeg jeetje. Die van mij hebben ook allemaal wel iets. Moet ik ze dan daarom weg doen? Nee sorry vind ik een beetje vreemde reactie. Dan doe hem maar naar mij als je hem echt kwijt zou willen. 1 vreemde vogel meer of minder maakt niet uit
Aardig van je!