Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Les jij ook bij Wilma eigenlijk? (zie dat je niet zo ver weg zit, en komt me bekend voor haha
) maessie schreef:Mijn ruintje had dit ook, ik heb ook consequent de zweep weggegooid, want hij staakte gewoon in de ring. Heb toen een paar sporen met wieltjes gehaald, en die een paar keer laten voelen. Klinkt wreed, maar was bij die van mij nodig, nu is het goed en pak ik stompe spoortjes. En echt heel consequent zijn op je beenLes jij ook bij Wilma eigenlijk? (zie dat je niet zo ver weg zit, en komt me bekend voor haha
)
Haha! Op wedstrijd gebruik ik sporen van haar, die zijn iets langer. Zelf rijd ik met vrij kleine spoortjes. Ik probeer ook consequent te zijn, maar wat doe je als je paard je gewoon negeert? Joukje_04 schreef:maessie schreef:Mijn ruintje had dit ook, ik heb ook consequent de zweep weggegooid, want hij staakte gewoon in de ring. Heb toen een paar sporen met wieltjes gehaald, en die een paar keer laten voelen. Klinkt wreed, maar was bij die van mij nodig, nu is het goed en pak ik stompe spoortjes. En echt heel consequent zijn op je beenLes jij ook bij Wilma eigenlijk? (zie dat je niet zo ver weg zit, en komt me bekend voor haha
)
Ja ik les bij Wilma, Wilma komt bij ons op stalHaha! Op wedstrijd gebruik ik sporen van haar, die zijn iets langer. Zelf rijd ik met vrij kleine spoortjes. Ik probeer ook consequent te zijn, maar wat doe je als je paard je gewoon negeert?

Liselot schreef:Een paard voelt een vlieg zitten en voelt jouw beendtruk dus ook echt wel
Ondertussen loopt hij weer op kleine stompe spoortjes of kleine knopjes.