halthouden bij groeten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Flyskyhigh

halthouden bij groeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-12 14:44

moet je bij het springen ook halthouden als je gaat groeten?
sommige zijden van wel maar sommige niet... :')

Marlissa92

Re: halthouden bij groeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 14:48

Hoeft niet per se, ligt er ook aan in welke klasse je aan start komt. In de B worden cijfers (stijlpunten) gegeven en dan telt het binnenkomen, halt houden en groeten zwaar mee. Je zult dus ook een laag cijfer krijgen als je niet netjes halt houdt. In de klasse L en hoger worden hiervoor geen punten meer gegeven en mag je het dus doen door middel van halthouden, maar ook gewoon onder het stappen/draven/galopperen.

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 15:12

winerieke schreef:
Hoeft niet per se, ligt er ook aan in welke klasse je aan start komt. In de B worden cijfers (stijlpunten) gegeven en dan telt het binnenkomen, halt houden en groeten zwaar mee. Je zult dus ook een laag cijfer krijgen als je niet netjes halt houdt. In de klasse L en hoger worden hiervoor geen punten meer gegeven en mag je het dus doen door middel van halthouden, maar ook gewoon onder het stappen/draven/galopperen.

Nee hoor! Bij de nieuwe puntentelling telt het binnenkomen, hh & groeten helemaal niet meer mee. Dus ook in de B hoeft het niet, maar het is natuurlijk wel zo netjes!

Marlissa92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 15:58

Koekje_ schreef:
winerieke schreef:

Nee hoor! Bij de nieuwe puntentelling telt het binnenkomen, hh & groeten helemaal niet meer mee. Dus ook in de B hoeft het niet, maar het is natuurlijk wel zo netjes!

Oh grapje het is natuurlijk allemaal net veranderd. Dan heb ik er geen ervaring meer mee. Sorry ik neem mijn woorden terug :')

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 20:06

Maar als jurylid kan ik je zeggen dat het halthouden en groeten (iig in onze regio) in de B wel heel erg gewaardeerd wordt.
Het groeten in stap/draf of groeten ver van de jurywagen voel je wel in de punten bij de algemene indruk ;)

giglene

Re: halthouden bij groeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 20:44

het kan, ik heb het gedaan en het werd gewaardeerd, maar het hoeft niet