Ik rij geen wedstrijden Maar ooit in de toekomst wel weer Maar ik weet van de 4 jaar dat ik heb gereden ik soms behoorlijk gespannen kon zijn Nu ik in gespannen situaties zit heb ik altijd een lekker rustig muziekje op (denk aan celtic circle) Maar wat vinden jullie ervan als er iemand met een muziekje (wel zacht dat die de omgeving nog kan horen) op inrijdt om wat te ontspannen oid? Als ik weer wedstrijden ga rijden ben ik eigenlijk wel van plan om met een rustgevend muziekje te gaan rijden (wel dat ik de rest ook nog kan horen) dat ik lekker ontspannen de ring in ga Dus wat vinden jullie er van?
Cassidy
Geplaatst: 10-06-12 00:26
Ik rij niet alleen met mijn ogen, ik rij ook met mijn oren en wil ten allen tijde kunnen horen wat er om me heen gebeurt of als iemand tegen me praat. Muziek, op wat moment dan ook tijdens het rijden, helemaal met oordopjes in, vind ik daarom niet kunnen.
dan zou ik eerder een homeapatisch middel tegen de stress innemen dan met muziek op rijden, dan ben je meer met de muziek bezig (om dat te horen) dan dat je werkelijk aan het rijden bent.
Thuis heb ik altijd wel de radio aan buiten als ik rij gaat die wat harder, maar hoor er enkel wat van met in en uitstappen verder ben ik te geconcentreerd bezig met rijden.
Ik zou het persoonlijk niet doen. je krijgt toch minder mee van je omgeving en dat kan leiden tot gevaarlijke situatie's
Ik doe het heel zelden, als ik er echt zin in heb, maar een echte meerwaarde heeft het niet. Overigens enkel als ik in de bak rijdt, buiten vind ik het absoluut uit den boze.
Ik zou dat niet fijn vinden, als ik aan het inrijden ben en ik hoor muziek van iemand anders. Met oortjes is het anders, heeft niemand anders er last van.
Dat had ik gelezen ja. Daarom zei ik ook 'indd' er achter
Dressuurgek
Geplaatst: 13-06-12 13:39
Ik vind het niet echt veilig om met muziek in te rijden. Heb het wel eens gedaan maar dan wil het zo zacht hebben dat ik de omgeving nog wel kan horen dat ik de muziek weer niet kan horen Dus nut heeft het ook niet echt.