Hoe valt een Ariat Bomberjack?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Nikkii

Hoe valt een Ariat Bomberjack?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-12 20:06

Ik wil graag deze jas bestellen:
http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... dames.html
Ik moet met de meeste jassen een M of een L hebben. Alleen nu is mijn vraag hoe deze jassen vallen, dus weet iemand misschien hoe deze jassen vallen?
Valt de jas groot of juist klein? Valt de jas groot, dan kan ik een M nemen en anders wordt het een L.

Alvast bedankt! :)

Sjonniej

Re: Hoe valt een Ariat Bomberjack?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 11:58

Superfijne jas!
Ik heb hem al een jaar of 2-3 geleden gekocht, toen hij nog maar 50 euro kostte ;) Zie dat hij nu 2x zo duur is geworden! Moet zeggen dat de prijs ook toen voor mij de reden was dat ik deze jas heb gekocht.
Maar zeker waar naar zijn geld. Hij wordt nu pas slecht (rits breekt open), maar is nog steeds waterdicht en mooi om te zien.

Maatvoering vind ik lastig. Ik heb een M. Kwa kledingmaten zit ik normaal op 36/S. Deze jas is ook wat te groot, maar vind dat persoonlijk juist erg fijn. Dan kan ik er in de winter tenminste lekker een aantal vesten onder doen.

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 10:59

Ik heb deze jas ook. Zit echt super fijn. Ik heb altijd maat M en van deze jas ook, maar dan past er eigenlijk geen dik vest meer onder.

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 14:37

Ik heb hem ook in een M, vind hem groot vallen, van t-shirts etc. heb ik altijd een L.

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 10:06

Ik heb hem ook, een S-je en zo valt hij ook.
Vind het opzich een fijne jas, maar de stof isoleert de warmte naar mijn mening teveel. Als ik er bijvoorbeeld alleen een t-shirtje onder draag plakt de binnenvoering van de jas compleet aan mijn armen vast na de minste geringste (trainingsinspanning). Zou hem persoonlijk niet opnieuw kopen, hoewel de jas wel heel mooi valt.

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 10:12

Ik heb ook deze jas. Vind hem erg lekker zitten!!
Geloof dat ik ook een S heb. M was voor mij net te ruim.. Zou zeggen dat hij ietsjes groter valt.. Maar goed, ik heb er altijd alleen strakke shirtjes onder en nooit echt truien.
De jas blijft ook erg mooi :) Na wassen is die weer als nieuw!!

Edit : pffoee, ze gooien die prijs wel omhoog zeg!! In oktober kocht ik hem voor 90..