ik mag volgende week nieuwe cap uitkiezen van mijn moeder maar welke? wie weet een goeie? graag merk met foto als het kan.
1. welke kleur moet ik nemen zwart of bruin (heb met proeven zwarte broek aan) 2. liever geen glimmende! 3. de bandjes langs je oor moeten niet los hangen maar echt al in de vorm van om je oor heen want heb met de cap die ik nu heb veel problemen mee en krijg er commentaar op bij proeven 4. niet te duur zijn 5. moet wel sterk zijn en een goedgekeurd merk dat bekend is ik neem liever geen cap van een onbekend merk
Casco heb ik zelf en daar ben ik erg tevreden mee. Ik zou alleen niet alleen van alle tips hier uitgaan, want verschillende caps hebben verschillende vormen. Zo is de ene meer ei-vormig en de ander ronder. Dat hij goed past is uiteindelijk het belangrijkste. Héél veel passen dus zou ik zeggen!
Ik heb zelf een cap van het merk horse&ride, gekocht bij de boerenbond, helemaal niet duur, toen 30,- Heb hem al 3 jaar , zit fijn om de oren heen.. ik ben er blij mee
heel erg bedankt ik rij nu met casco is erg fijn maar na 6 jaar begint bij mij nouja dit is de eerste keer maar de rand waarmee de bovenkant van cap vast zit los te laten
erg bedankt ik heb zeker iets aan jullie tips ik heb van een vrouw hier op bokt een hele mooie aangeboden gekregen dus ga met moeder overleggen en mischien ziet die van hier ook wat leuks heel erg bedankt!
harrys horse challenge best duur 80 euro bij de piaffe maar erg mooi en heel ligt en verstelbaar heel handig want mijn bijrijder die vergeet haar cap altijd dus die kan er ook fijn mee rijden
Ik zou in jou plaats gewoon naar een paardenwinkel gaan met je lijstje van vereisten en dan helpen ze jou wel zoeken! En heel veel passen is de boodschap. Ik heb er bijna 100 000 op mijn hoofd gehad voor ik een passende vond en ben dan uiteindelijk toch voor een onbekend merk gegaan.
altijd passen voordat je een cap koopt, ze hebben verschillende pasvormen en het ene merk zal beter zitten dan het andere merk of model.
ik koop heel veel online, maar voor een cap ga ik toch echt naar de ruitershop. zonde geld als je er een besteld en hij blijkt voor geen meter te zitten.
XMandylover
Geplaatst: 11-06-12 15:50
Ik heb een choplin cap , ik heb hem nu ong 1,6 jaar
Ik heb zelf sinds kort een Uvex cap van 100 euro. Die van mij is mat zwart, omdat ik dat het mooiste vind bij mijn wedstrijd outfit. Verder heb ik voor Uvex gekozen omdat je heel gemakkelijk de paddings aan de binnenkant eruit kan halen, zodat je die kunt wassen. Wel zo fris Daarnaast zit de cap ook erg lekker!
Ik heb een tijdje geleden de br phoenix gekocht en hij zit heerlijk! is zeker een aanradeder ik wou eerst BR Zenith kopen maar ik vond hem niet lekker zitten. Maar ik zou als ik jou was naar de winkel gaan en een cap passen soms zijn de caps die je ziet heel mooi maar als je ze op zet zitten ze niet lekker iedereen heeft namelijk een verschillenden hoofd