Waterleidingduinen vraag, waar moet ik zijn?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mastrootje

Waterleidingduinen vraag, waar moet ik zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-12 12:16

Ik heb wat vraagjes over de waterleidingduinen, onder andere over ruiterpaden. Maar ik kan nergens vinden bij wie ik moet zijn om dit te vragen. Er zijn er meerdere die de informatie geven over de duinen, maar ik heb bij geen het idee dat ze me de informatie kunnen geven die ik nodig heb.

Josephine63

Re: Waterleidingduinen vraag, waar moet ik zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 13:11

De Waterleidingduinen worden beheerd door WaterNet. Hier kun je wat informatie vinden: https://www.waternet.nl/themas/amsterda ... dingduinen. Ik weet niet precies wat je zoekt qua info, maar anders kun je altijd terecht bij het bezoekerscentrum, ingang De Oase (kant Aerdenhout) --of je belt ze even.

jowien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 09:03

Of bedoel je Nationaal Park Zuid-Kennemerland? Ik zie dat je in Santpoort-Noord woont, dan is het NP Zuid-Kennemerland naast je deur. Dat is het duingebied tussen IJmuiden en Zandvoort. Daar kan ik je alles over vertellen, of kijk op http://www.np-zuid-kennemerland.nl. De waterleidingduinen liggen tussen Zandvoort en Noordwijk.

Mastrootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-12 09:10

Ik heb het echt over de waterleidingduinen, mijn paard staat namelijk in vogelenzang ;)

uudje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 15:35

Als je in vogelen zang op stal 's gravenweg staat moet je het even aan Martine vragen, die staat daar ook met mijn oude fries Anne.
Zij heeft ook de kika rit daar georganiseerd daar.

Mastrootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-12 15:39

Ja daar heb ik ook aan mee gedaan inderdaad :) Maar ik wil een vrij specifieke vraag stellen over een bepaald gedeelte, maar ik heb Waternet al gemaild! Nu even wachten op een antwoord.

labyrinth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 13:18

Je kan even contact opnemen met Stal de Naaldhof in Bentveld. Die rijden ook altijd in de waterleidingduinen, dus die kunnen waarschijnlijk je vragen wel beantwoorden.