Ik zit er nu al aan te denken om wanneer mijn pony overlijd een soort vitrinekast in te richten met dingetjes die me aan hem doen herinneren. Heeft iemand eerder al zoiets gedaan?
Ik dacht eraan om 2 ijzertjes van vroeger erin te doen, een kies, een halster, een paar bekers, foto`s, een pluk haar en een pluk vacht. Ik denk hier nu al overna omdat ik straks wel echt nog iets wil hebben, en niet achteraf denk: Had ik nou maar...
Heeft iemand nog ideeën wat nog te verzamelen hiervoor? Of wat ik er uiteindelijk nog in kan stoppen? (iets wat ik nu nog gebruik)
Mijn pony mag voorlopig nog wel 30 jaar mee hoor, het is niet zo dat hij ziek is of binnekort overlijd, hij is gewoon nog gezond(nu ruim 17). Maar ik wil het wel al een beetje op papier hebben, dat ik straks wat heb.. Je weet namelijk maar nooit.
Alvast bedankt!

Edit: Ik wist niet waar te plaatsen, dus onder het kopje overig dacht ik dat het beste was.
ik heb zo'n schilderij lijst met "diepte" erin.. Dan worden de rozetten niet plat en blijven ze netjes.. Deze rozetten zijn me zo vreselijk dierbaar, die wil ik niet laten verstoffen..