Kant en klare ruiterroutes/kaarten omg. Utrecht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wiwabalia

Kant en klare ruiterroutes/kaarten omg. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-12 21:31

Hallo Bokt,

Ik vraag me af of er duidelijke kaarten zijn met ruiterroutes van bossen omg. Utrecht, die je zelf kan rijden in een vreemd gebied. Ik heb op de ETJ site gekeken voor routes alleen die vond ik niet zo duidelijk. Laatst een ETJ rit in Leersum gehad en het was daar erg mooi rijden dus wil er zelf ook nog graag een keer rijden op eigen houtje. Met mensen van Bokt is super gezellig altijd maar het is zo lastig om altijd maar ''afhankelijk'' te zijn van mensen die wel de weg kennen...

Zijn er nog bokkers die met een kaart hun ritten rijden en bijna niet verdwalen?
Heb op het moment helaas geen GPS geld..

Groetjes Kelly

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:35

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-12 21:41

Dankje voor je reactie, in de shop had ik nog niet gekeken. Maar dit werkt dus goed? Hoe weet je bijv. waar je zit, is dit te vinden door middel van de paddenstoelen?

EllyC

Re: Kant en klare ruiterroutes/kaarten omg. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 22:26

Bij landgoed den treek rij je op knooppuntnummers. De kaart is te downloaden van hun website.
Helaas wel dure dagvergoeding.

Wiwabalia

Re: Kant en klare ruiterroutes/kaarten omg. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-12 22:43

@ Jury, dankje, Leusden heeft alleen niet echt mijn voorkeur qua buitenrijden, inderdaad vanwege de hoge dagvergoeding. Leersum vind ik ook erg mooi rijden en denk dat we daar voor kiezen, ik heb de kaart van Elanor besteld en zodra hij binnen is ga ik een route uitstippelen. Er zijn dus meerdere kaarten voor heel Nederland? Op deze manier kan ik ook makelijk een keertje een dagtochtje of trektochtje zelf uitstippelen, super!