Afgelopen winter ben ik een paar keer gestart en dat ging eigenlijk wel goed. 5 keer gestart, 4wp en paar keer in de prijzen. Niks aan de hand dus..
Tot nu toe.. Ben nu 3keer weggeweest en het gaat echt slecht. Ik raak helemaal verkrampt, ga zitten trekken en val helemaal voorover. Jury's vinden het een super gaaf paard met potentie,maar ik moet meer ontspannen.. Vandaag weer geweest met als doel ontspanning.. Nou die was in de eerste proef ver te zoeken.. Ze wou er zelfs tussenuit. 2e proef ging beter met een heel fijn stuk op het einde. Het lostijden is eigenlijk geen probleem ze is dan heel braaf en ik aardig ontspannen..
Ik heb de komende 2 weekenden weer ingeschreven om mezelf een schop onder de kont te geven..maar om nu elke keer met 164 punten thuis te komen!? Denk dat ik dat ook niet eeuwig volhoud. Paard is dus niet het probleem hoewel het een wakkere en slimme tante is ze blijft toch eigenlijk wel heel braaf onder mijn gestress.
Wie heeft er tips? Zit zelf te denken om misschien iets langer lot te rijden zodat ik zekerder ben over mijn rijden.
O ja start B dressuur
anders wordt de jury misschien teveel afgeleid door m'n valse gezang.