Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Shana3112 schreef:Voorheen had mijn lieverd geen probleem om een vliegennetje aan te doen, echter nu bij het aandoen van zijn vliegennet begint hij met zijn hoofd links en rechts te draaien en doet hij met zijn achterste benen het halster uit. Dit is niet het enige probleem, hij is nl.in de binnenpiste (als de winter voor de deur staat, rijden we in een binnenpiste), is hij alvorens te kunnen opzadelen enorm zenuwachtig daar zijn 2 maatjes (waar hij en dag en nacht samen staat in de wei en stal) reeds opgezadeld zijn en ziet vetrekken richting binnenpiste en op dat moment kan ik nauwelijks zijn hoofdstel aandoen, eens van de camion en in de binnenpiste laat hij mij met moeite opstappen. Eens opgestapt gaat hij even in galop ervandoor en nadien gaat het iets beter. Maar onlangs moest ik op een volte rijden en ging hij rechtop de muur af waarop ik mij heb laten vallen, daar ik niet zeker was. Op zijn domein, waar hij dagelijks staat (wei en stal) kan ik zonder problemen rijden in de buitenpiste, dan is hij een schatje. Echter wil ik een oplossing vinden en het probleem oplossen dat zich voordoet tijdens het rijden in de binnenpiste.
Alvast dank bij voorbaat.
mvg,
Gracy