ik heb ooit een verzorg paard gehad en wilde eens kijken of ik haar kan terug vinden.
haar stamboek naam is Eadske fan "t nije libbe geboren 22-04-2001 ze is verkocht naar duitsland, en toen heette ze femke vader is nanno 372 moeder lieuwke van westrust.
heb geen foto meer van haar behalve in mijn plakboek (lekker penny achtig) zelf een stukje manen.
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 01-06-12 23:24, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Titel aangepast voor OV
ok, maar hier kan ik ook niks mee, kent u deze merrie? of is deze informatie bedoelt om bij de kfps te informeren
itske
Geplaatst: 04-06-12 14:59
joyca schreef:
ok, maar hier kan ik ook niks mee, kent u deze merrie? of is deze informatie bedoelt om bij de kfps te informeren
dit is bedoeld om te zoeken met de goede naam, anders niet. Nu heb je ook haar levensnummer dat zullen ze wel vragen als je belt met het stamboek. Als ik op de site van het stamboek zoek vind ik haar niet met de naam die jij schreef.
Ik ben de fokker van Eadske. Haar moeder heb ik ook nog. Ben ook echt benieuwd waar ze nu is. Ben namelijk,nog naar mijn andere fokprodukten op zoek. Heb er al een paar teruggevonden. Altijd leuk.
hallo, ik heb eadske 9 maanden bereden,ze stond toen in beek (L) daarna is ze verkocht richting duitsland, ik kan aan de eigenaar eens vragen of ze nog weet waar precies heen, de eigenaar is ook de fokster van bonte harrie, zij hebben eadske toen omgedoopt naar femke, het was een iets nerveuze merrie, met nieuwe dingen, maar wat was ze lief, onder het zadel ze kon lopen echt geweldig, heb clublessen met haar gedaan en ze wilde ook echt leren, ze is dus helaas van de ene op de andere dag verkocht en weg was ze mijn lieve merrie,
friezen1979
Geplaatst: 02-03-13 21:48
Ik moet wel lachen om hoe haar karakter was. Zo was ze namelijk ook als veulen. Haar moeder is ook erg leergierig. Ze loopt op dit moment M2, maar ga binnenkort met haar de overstap maken naar het Z 1. Nog even een paar puntjes op de i zetten. Hoop dat ze dit jaar nog het sportpredikaat haalt!!! Ik hoop dat je er achter kan komen waar ze nu staat. Ben wel benieuwd hoe ze er nu uitziet namelijk.
waar komt u vandaan? ik denk dat als ik haar verder had kunnen trainen waren we wel verder gekomen, ik ging ook alleen met haar naar buiten en zelfs als 5 jarige was ze braaf, kunt u mij een foto laten zien van haar moeder, ik ben zelfs met haar bij marlies van baalen geweest ik had toen een les gewonnen.
friezen1979
Geplaatst: 02-03-13 22:02
Ik woon zelf in Hoogland. Dat ligt in de buurt van Amersfoort. Anders moet je mij je emailadres maar even pb-en. Dan zal ik even kijken in mijn fotoalbum op de computer of ik nog een paar leuke heb. Wel jammer trouwens dat je haar niet verder hebt kunnen trainen. Wie weet hoever jullie dan niet hadden gekomen. Echt heel jammer.
ThePast03
Geplaatst: 02-03-13 22:05
Moderatoropmerking:
Op Opsporing Verzocht is het alleen toegestaan om te reageren als je serieuze tips en/of informatie hebt met betrekking tot het gezochte paard. Hierbij dan ook het verzoek om de off topic discussie via pb verder te voeren Bedankt alvast.