hoiii, je ziet het aan de titel al ik ben foutief gestart mijn pony was een c en is 29 mei in de d gemeten we vroegen aan de ponymeeter wat we het beste konden doen omdat we de dag erna wedstrijd hadden hij zei dat je best nog wel een keer is de c kon starten dat heb is duss gedaan een paar weken later had ik weer concour en had inplaats van c gemaild dat we in de d starte die mensen zeiden dat we hem bij de knhs moesten registreren als d dat hebben we gedaan nu kreeg ik dus een brief dat ik 1 keer foutief gestart ben en ik voor 10 werkdagen moet reageren anders worden er maatregelen genomen wat moet ik nou doen ?? wat moet ik reageren ?? en welke maatregelen worden er dan genomen ?? ( eerste bericht dus als ik hem niet goed geplaatst heb graag ff zegen waar deze dan wel moet staan ) xxx
Dat zal die ponymeter wel niet zwart op wit willen zetten, dat advies is namelijk niet zo slim. Zodra je weet dat je pony een D-pony is geworden dien je ook in die klasse te starten.
Netjes een briefje terug sturen dat het niet meer voor zal komen en de winstpunten van dat concours zullen wsl niet toegekend worden (iig niet als het om springen ging). Dressuur zou dan puur om het principe zijn, want daar maakt de maat natuurlijk weinig uit