Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Utixo schreef:Kleine pony's in een grote trailer nooit vast zetten! Ze hangen zichzelf veel te makkelijk op dan.
Maar hè maakt het jezelf te moeilijk. Ik heb al veel shetten vervoert in m'n grote trailer, gewoon schot eruit halen, stangen eruit (lange stang heeft bij deze geen zin, lopen ze onderdoor en van 1 x krijgt je trailer ook niets), pony er in, klep dicht, pony los, zelf uit de trailer en rijden. Thuis via de deur naar binnen, pony vast, klep open en uitladen. Wel de bovenklep dicht bij een losse pony.
.
). Idd wel het zeiltje achter dicht doen!!
.
)!!
. Caaatje schreef:Dus conclusie, hij mag rondlopen, dat is iets goeds dan kan hij zijn eigen positie zoeken, hooi voorin zodat hij iets te doen heeft, tussenschot weghalen, niet stoppen gewoon doorrijden, verantwoord en rustig rijden (vanzelfsprekend) zorgen dat dat hooi vast ligt en zelf ook kalm zijn. Onze trailer kan wel niet volledig dicht, ik bedoel daarmee dat we niks hebben om boven de opening van de achterklep te doen (ik weet plots echt niet meer hoe dat noemt)
)? Dat zou ik voor de zekerheid wel dicht doen.
.